Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
helmab schreef:ik kan de code en merk van het behang nietvinden heb ik wegge gooid SORRY!!!!!!
Het zijn wel oude foto's dus ondertussen ziet het er alweer wat anders uit.)
Als hij nou niet wil zakken en je een uurprijs afspreekt kan het ook helpen dat je al het voorbereidende werk doet. Dus zorg dat hij alleen nog maar echt hoeft te tegelen, zet bij wijs van spreke de zakken (tegellijm, voegspul etc), water, specikuup ( je weetwel zo'n hele grote emmer) als klaar. Scheelt weer

En zeker met stucwerk, je kijkt er constant tegen aan dus moet gewoon goed gebeuren!
actie, ik wilde het blik afbijt open maken, en er stond in kleine lettertjes op het deksel dat ik eerst een gaatje in de deksel moest slaan om de druk te laten ontsnappen.
Maar het ging natuurlijk eigenlijk om de kleur op de muur
) heb ik besloten wat eerder te verhuizen. Mocht iemand dus nog iemand weten met interesse (liefst een meisje om de jongens/meisjes verhouding gelijk te houden), stuur even een PB'tje
De kamer is in Groningen, ongeveer 22m2 groot en hij kost 375 incl per maand.
Érg zwaar hout en mooi schuifrailsje, met leuk loodmotiefje in het glas en een werkje in het hout. Zal vast niet makkelijk zijn.. Sabine schreef:Oh en @Ir111: ik zou helaas niet weten waar je zo'n deur kunt kopen maar hij is inderdaad erg mooiÉrg zwaar hout en mooi schuifrailsje, met leuk loodmotiefje in het glas en een werkje in het hout. Zal vast niet makkelijk zijn..