Frozenstar schreef:Duidelijker dan: OFFICIEEL zijn ze nog niet bij KPN te verkrijgen
staat ook duidelijk op de site

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Frozenstar schreef:Daarom zeg ik ook als noodoplossing... niet als actief aanbod..
Laat maar zitten, discussieren gaat moeilijk als er mensen niet goed lezen...
Liesje89 schreef:Geen idee, ik doe geen mobiele telefonie
Ze zullen waarschijnlijk wel al met de aanbieding komen bij mobiel save, om de klant te kunnen behouden. Ik denk dat ze ze idd wel aanbieden voor retentie, en dat je 'm dan ook krijgt. Maar bij het afsluiten van een nieuw abonnement of een verlenging niet denk ik.. Dus indirect kun je naar save bellen om een iPhone te bestellen![]()
@Frozenstar; Nee, Zoetermeer.
manzano schreef:@Vicky..... op zo'n manier kan je overal wel aankomen ja.
Maar dan moet je dus al wel een KPN-abo hebben.... dus dat is dan al weer een voorwaarde.
Net als roepen dat het wel kan en dan vervolgens nog even toevoegen dat het wel om een zakelijk abo gaat. Wat heb je aan die info als consument? NIKS.....
Vicky_88 schreef:ja dat zeg ik toch ook... dat je er via een omweg aan kunt komen. wil dan toch niet zeggen dat kpn ze NU particulier helemaal nog niet heeft
edit, manzano, ik heb ze zowel zakelijk als particulier hoor![]()
maargoed, mijn goedbedoelde posts worden toch niet goedbedoeld begrepen of weet ik veel wat. beetje jammer. want spreek niks anders dan de waarheid![]()
maargoed, jij weet het schijnbaar beter. beetje jammer dat mijn goedbedoelde posts zo worden weggewuifd en dat er zo flauw wordt gereageerd door een aantal...