HTC Telefoons

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Thomas

Re: [Centraal] HTC Telefoons

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 23:12

T-Mobile heeft rond Assen, midden drenthe goed bereik! Echt toppie!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 23:15

Noooh, goeie telefoooon! :D
Helemaal blij er mee!

Heb nu ook internet op wifi van thuis... :)
Nu nog wat leuke beltonen opzoeken...

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 23:23

Heb een Wildfire!
Misschien een stomme vraag, maar kan er een virus in een app zitten? Zo ja, hoe weet je wat betrouwbaar is?

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 10:26

Geen idee om eerlijk te zijn.. er bestaan wel anti virussen voor androids.. Maar ik heb m niet.. Ik bekijk vlug even, als ik bij Market zit te zoeken, hoeveel sterren erbij staan en wat de reacties van gebruikers zijn.. Dat zegt voor mij vaak wel genoeg even :j

bandita

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 10:50

Ik misssssssss mijn HD2! Nog een weekje wachten en dan heb ik hem weer terug... Had voor de zoveelste keer een flinke barst in het scherm.... :D

Wat voor hoesjes hebben jullie om je HD2???

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 11:54

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 12:16

ik lig op dit moment weer in de cinch bij t-mobile.
medewerker gaat nu aan iemand wat vragen. omdat ik een ''lastige'' klant ben }>

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 12:45

Ojee, wat is er aan de hand?

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 12:55

Sinds ik mijn huidige toestel heb (SE C905) heb ik last van slecht bereik.
Kunnen ze niets aan doen.
Maar goed, ik heb sindsdien wel extra kosten.
NU stoort het toestel steeds meer, kan ik soms niet ophangen etc etc.
Dus wil ik vervroegd mijn abbo verlengen (early renewal).

Kan, kost €69,95.
WIl ik de HTC Desire Z met internet.
Moet ik potverdorie nog eens € 30,- voor het toestel betalen, plus dat het internet duurder is als op de site staat.

Dat zijn de prijzen voor nieuwe klanten, die krijgen het toestel gratis, en hoeven blijkbaar minder te betalen voor internet.

Ik zei dat ik niet van plan was voor het toestel te betalen als ik een abbo van 250 minuten neem + internet.
Hij kon niets doen.

Dus nu maar op zoek naar een simlock vrij toestel. Mijn laatste jar bij t-mobile uitzitten en dan maar over op een sim-only abbo van bv Ben.
T-mobile komt onderhand m'n strot uit!
En dat terwijl ik al meer als 10 jaar klant ben (had eerder zelfs nog een ben kaartje erin zitten, zegt genoeg dacht ik).

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 13:00

Ga eens naar Hi, of andere KPN ondersteunde netwerken...
Ik zie dat je bovenin Groningen woont... Herkenbaar... Woon in het westen van Groningen, maar ook geen t-mobile netwerk hier... :n

NogSteedsGek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 14:14

bandita schreef:
Ik misssssssss mijn HD2! Nog een weekje wachten en dan heb ik hem weer terug... Had voor de zoveelste keer een flinke barst in het scherm.... :D

Wat voor hoesjes hebben jullie om je HD2???

Ik heb zo´n sileconenhoesje eromheen zitten. Dat leren hoesje wat erbij zit past mijn telefoon maar net in maar moet een aardig gevecht aangaan om hem daar weer uit te krijgen. :+ Hou het dus bij een siliconenhoesje en een plastic bescherm folie over het scherm (een "harde". Athans niet zo´n prulding die er al op zit als je hem uit de doos haalt maar gewoon wat echt beschermt tegen krassen.

Beide bij de mediamarkt gehaald. 10 euro voor hoesje en 10 euro voor 2 bescherm folies.

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 14:56

Ik heb ook een HTC. De Desire in het bruin met Vodafone, dat was voor mij het goedkoopste :)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 15:11

Ooh, dan hoop ik dat dat ook echt goedkoop blijkt achteraf.... Hoor eigenlijk alleen maar slechte dingen over vodafone... :o

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 15:14

Ik heb ook geen goeie ervaringen met Vodafone.. :n Blij dat ik er weg ben nu, en dat zelfs heeft ook nog aardig wat moeite gekost.. :=

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 15:14

Hoezo slechte dingen over Vodafone? Ik werk er niet hoor :+ Maar heb geen slechte ervaringen: Altijd goed bereik en leuke aanbiedingen als je gaat verlengen. De rekening vind ik niet altijd even duidelijk, maar dat is eigenlijk het enige.
Ik heb trouwens ook een bruine desire, ben er erg blij mee!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 15:17

Slechte dingen als in, zonder reden meer betalen dan je abonnement kost...
Dus zonder er overheen te gaan... :?
En dan heb ik het niet over 1 of 2 euro btw. Maar echt 30 euro en meer...

HTC heeft niet echt toffe beltonen, iemand nog leuke ideetjes??

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 15:20

Ik vind de klantenservice er m.n. slecht. Overal worden fouten gemaakt, zo ook genoeg bij andere providers, maar ik heb echt een paar uur die klantenservice aan de lijn gehad, omdat ze me in de winkel niet verder konden/wilden helpen.. En dat begon al bij de simpele vragen :j

Zolang mijn abo daar liep was er overigens bij mij niks aan de hand.., na 3 jaar ben ik overgestapt naar Hi.. Vodafone heeft tóch wel mijn abo verlengd, terwijl ik nog in de winkel ben geweest (vóór het afsluiten van Hi,) om er zeker van te zijn dat mijn abonnement stopgezet werd.. Prima en wel, maar toch alles met een jaar verlengd, nummer kon niet worden overgezet hierom (terwijl toen dus wel mijn nieuwe abo afgesloten was). Gelukkig heb ik mijn gelijk gekregen, maar dit heeft veel moeite gekost..

Daarbij is het inderdaad goed om je rekeningen in de gaten te houden.. Bij mij kwam het nog wel eens voor dat mijn sms blox niet meegerekend was, of mijn reisbundel waardoor ik dus ook veel duurder uit zou zijn..

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 15:21

Maar heeft Hi het dan niet voor je afgesloten, Karin???

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 15:25

Klopt ja, die rekening moet je goed in de gaten houden, bij mij is er nu ook wat vreemds en daar ga ik nog wel achteraan. Ik laat het wel weten als ik mijn mening bij moet stellen! ;)

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 15:33

Ik ben juist niet meer tevreden over HI. Ik moet elke keer meer betalen en zelfs mijn telefoon zou ik niet gratis krijgen (en ik ben toch al een hele tijd bij Hi). We zullen zien hoe het gaat lopen :P

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 15:42

Het probleem was dat Vodafone het contract direct een jaar verder gezet had, ipv per maand opzegbaar.. (gaat om sim-only) Hi kon hem dus niet opzeggen hierdoor :n Of ik moest voor de maandelijkse kosten opdraaien tot de nieuwe einddatum van het contract.. Ben gekke Henkie niet 8)7

Maar wat ik zei, overal gebeuren dingen.. Ik heb nu alleen een Sim Only bij Hi, en tot voor nog geen problemen, dus geen redenen om verder te kijken.. Maar hoe dan ook, bij Vodafone wil ik niet meer :)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 15:44

Karin_88 schreef:
Het probleem was dat Vodafone het contract direct een jaar verder gezet had, ipv per maand opzegbaar.. (gaat om sim-only) Hi kon hem dus niet opzeggen hierdoor :n Of ik moest voor de maandelijkse kosten opdraaien tot de nieuwe einddatum van het contract.. Ben gekke Henkie niet 8)7

Maar wat ik zei, overal gebeuren dingen.. Ik heb nu alleen een Sim Only bij Hi, en tot voor nog geen problemen, dus geen redenen om verder te kijken.. Maar hoe dan ook, bij Vodafone wil ik niet meer :)

Oh, op die manier... Dat is zeker erg vervelend!
En ja, je hebt gelijk... Waar mensen werken, worden fouten gemaakt... :j

Thomas

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 20:15

Thomas schreef:
Heb een vraag;

mijn belgeluid staat op stil,
maar als ik dan een spelletje of iets doe, krijg ik wel weer geluid.
Soms klik ik ergens op dan staat er opeens mediavolume, maar het is ook zo weer weg.
Hoe krijg ik het geluid er hélemaal vanaf?

Niemand?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 20:23

Oooh maar dat heb ik al uitgevonden, belvolume en media volume is wat anders.
Kan je volgens mij bij instellingen en dan geluid in stellen, heb je beltoon, media, alarm en melding... :)

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 20:40

Ik had wel problemen met het overstappen van KPN naar Vodafone. Ze hadden KPN niet opgezegd en geen nr behoud. Volgens de medewerker van Vodafone was de handigste oplossing om het abbo af te zeggen en mijn telefoon op te sturen. Daarna kon ik gewoon weer opnieuw de aanvraag doen. Op zich lastig maar ik was juist erg blij. Had een Nokia erbij en kwam erachter dat die amper apps kon downloaden. Nu kon ik dus de Legend bestellen.