Wij kozen voor trouwen ipv samenlevingscontract.
Wij krijgen eind deze maand de sleutel dus dat wordt ook veel klussen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Overigens wat is het verschil tussen een voorlopig koopcontract en tussen een koopcontract 

) maar ik heb zelf zoiets van, áls ik ga trouwen - wat hopelijk maar 1x is - dan wil ik er een groot feest van maken. Wij gaan dus voor samenlevingscontract.

dan trouwen we op dinsdagochtend (gratis) en een paar dagen later op het strand 
. Ik heb verder geen idee wat een starterslening is? Als je daarvoor alleen moet staan ingeschreven, kan je je dan niet even ergens inschrijven?
Ben interieurs aan het kijken 
Patriciavt schreef:OwwwwBen interieurs aan het kijken
Dat is wel ook wel echt heel erg leuk
leuk he, veel plezier hoor 
ginger18 schreef:@veerledec helaas kan dat niet. Je moet minimaal een jaar ingeschreven staan en de verwachting is dat nog voor het einde van dit jaar de starterslening op is.
miep1979 schreef:@Denz bedankt voor deze informatie.
De verkopende partij gooit de makelaar eruit.
Wij kopen de woning dus zonder makelaar.
Dus ik zal even overleggen met de verkoper of hij voorlopig koopcontract kan regelenOverigens wat is het verschil tussen een voorlopig koopcontract en tussen een koopcontract
Jullie hebben dus voor trouwen gekozen, konden jullie dat nog allemaal regelen voor de overdracht of kan dat ook later
Spannend en veel klussucces
). We houden alles gewoon maar in de gaten. Daarnaast een beetje aan het kijken tot hoever we nou eigenlijk maximaal willen gaan (op basis van de uiteindelijke netto maandlasten), omdat we toch wel erg enthousiast werden over de woning die boven het door ons gestelde budget zit.

Patriciavt schreef:Barmat, je link doet het niet

Ik ben nog jong en ik heb sinds een paar maanden een vriend en we zijn langzaam aan opzoek naar een huisje. Het duurt nog wel even voordat we hem echt nodig hebben (jaartje ongeveer), maar als je nu lekker zoekt dan kom je nog eens wat moois tegen..