Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
DubbelDun schreef:@kirsten: dat is wel heel simpel gezegd. Er komt heus wel iets meer kijken voor een best wel groot stuk aanbouw.
Hier staat aardig wat info, ook al gaat het in dit geval over een carport...
https://bouwadviesshop.nl/vergunning-carport/
Rinske schreef:Hé dat is de roze equivalent van onze keukentegels volgens mij, haha! Ik wil die roze ook in onze nieuwe keuken, zo mooi zijn ze! Zijn dit ook de 7,5cmx30cm?
Debbie schreef:Ook heel mooi! Plaats je die in een soort visgraat motief?
Amyyy schreef:Rinske schreef:Hé dat is de roze equivalent van onze keukentegels volgens mij, haha! Ik wil die roze ook in onze nieuwe keuken, zo mooi zijn ze! Zijn dit ook de 7,5cmx30cm?
Ja dat zijn ze! Heb je al een nieuwe keuken uitgezocht?Debbie schreef:Ook heel mooi! Plaats je die in een soort visgraat motief?
Ja, die roze komen inderdaad in visgraatmotief
Mloes schreef:Wij hebben ook visgraat in de badkamer, superblij mee! Wij hebben gekozen voor soortvan dubbele visgraat, vond dat net iets rustiger:
[ [url=m/gUZj0s.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vind dat marmer met roze echt supermooi, neem je dan ook koperen kranen? Dat wou ik graag maar kreeg ik niet voor elkaar hier thuis
miramii schreef:Super tof Mloes! Rustig en druk tegelijkertijd haha. Mooi aangekleed ook
Ik zou echt nooit durven kiezen voor zo’n kleur. We hebben de basis in badkamer en keuken gewoon beton/wit gehouden en alle deco/details in kleur. Grote voordeel is dat ik, wanneer ik weer eens een bevlieging heb, zo een heel andere uitstraling heb met andere (kleur) deco
Edit:
Daarover gesproken zoek ik nog wat inspiratie om deze hoek opnieuw aan te kleden. Wil dit keer gaan voor een luxe / sauna gevoel. Dacht zelf aan een grote vaas met pampus, maar vraag me af of dat goed gaat met vocht. Wil sowieso wat badproducten bij de hand hebben daar (rituals, dus mag opzich in het zicht, of niet). Heb het even leeggehaald voor de foto, nu vanaf blanco weer starten.
[ [url=m/nVM1wY.jpg]Afbeelding[/url] ]
DubbelDun schreef:@karijn: ik zou niet voor een grijze tint gaan, maar voor leem/klei of taupe.
karijn schreef:DubbelDun schreef:@karijn: ik zou niet voor een grijze tint gaan, maar voor leem/klei of taupe.
De bank is iets lichter van kleur dan de gordijnen. De vloer gaat er volgend jaar uit en daar komt een lichtere voor terug. Dus een leem of taupe wil ik liever niet. Wordt dan teveel van hetzelfde.
Ik denk dat ik het gordijn maar mee moet nemen naar de Praxis
Ter inspiratie:
Ik vind de grijs mooi maar twijfel dan in combi met mijn gordijnen en bank.
[ [url=m/qrSAEs.png]Afbeelding[/url] ]
Deze heeft zo door lang te kijken toch wel mijn voorkeur. Het kleed op de bank is iets lichter dan mijn bank.
[ [url=m/g6FYd4.png]Afbeelding[/url] ]
Deze kleur op de muur vind ik ook mooi maar wwet niet goed of het bij mijn bank past. Toch maar wat staaltjes halen....
[ [url=m/enfAjD.png]Afbeelding[/url] ]
Amyyy schreef:Heerlijke badkamer Mloes! Geen koperen kranen, maar zwarte. Goud had ook nog gekund, maar ik vind zwart gewoon erg mooi en daar is net wat meer keus in. Beetje standaard VT wonen huis wordt het, maar ik vind het mooi:)
In mijn badkamer komt gewoon enkele visgraat, maar dat dubbele is ook wel heel mooi!
En ik hou gewoon echt ontzettend van roze, dus dat zal denk ik altijd blijven bij mij. Voor de rest heb ik even een verzamelplaatje gemaakt. Alles is een grote bouwval nu![]()
Linksboven de keuken, mat zwart met marmerlook blad
Linksonder de vloer, pvc in geborsteld eiken kleur
Het behang komt op mijn kast in de slaapkamer
Donkergroen in de woonkamer en oudroze in de slaapkamer
Ik heb een roze hocker gekocht voor bij de bank, dan kan ik er toch een hoekbank van maken, maar zit hij niet vast aan een kant
[ [url=m/YolexZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
karijn schreef:Help: welke grijs?
[ [url=m/VWpbXI.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xNDkTE.jpg]Afbeelding[/url] ]
De kast gaat vanavond weg dus de groene streep en daaronder wordt grijs
[ [url=m/M4qL89.jpg]Afbeelding[/url] ]