Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ruitje schreef:Wij hadden vandaag bouwkundige keuring, zelf even meegeweest en dat was wel zo boeiend.
Het 'twee jaar geleden compleet vernieuwde dak' is niet vernieuwd en moet redelijk snel vervangen worden
Ik werk zelf als adviseur en het meerendeel van mijn aanvragen loopt vlekkeloos en zonder problemen. Er gaat ook heus wel eens wat minder soepel, maar daarvoor heb je ook een adviseur. Die kan en moet! jou daarin begeleiden en voor je gaan staan, om het alsnog zo snel en goed mogelijk af te handelen
Omzetten en oversluiten is inderdaad complex en een kwestie van een hele lange adem. Als ik iets voor je kan betekenen weet je me te vinden he?

Hihi hier zijn we beide veel eisend, nouja het mag van ons beide best een kluswoning zijn maar de 'basis' (staat van constructie, de funderinge,...) moet wel goed zijn. Daar is mijn vriend dus heel kritisch op en ik echt qua ruimte en wat je er mee kunt, hoe het voelt en de buurt. Ook niet makkelijk..
Spannend dan voor jullie dinsdag! Zou leuk zijn als het wat is. 
Hopen dat je er snel uit komt dan met de onderhandelingen. Klinkt wel goed!

Afgelopen donderdag zijn we tot een akkoord gekomen, dus het is ineens heel snel gegaan. Het voelt nog een beetje boel onwerkelijk maar wel erg leuk 
. En anders steken ze het maar in een plek waar de zon niet schijnt. Volgens onze adviseur hebben ze nu best wel een probleem, want nu met deze bouwkundige keuring weet de verkopend makelaar dat het dak in een slechte staat is en moet hij dat melden aan eventuele nieuwe kopers. Zal mij benieuwen of ze dat ook nog zouden doen maargoed
) maar voor jou ook. is toch een extra kostenpost.