Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dabo schreef:Ik kom ook weer even aanwaaien! Ons huisje staat sinds gisteren op Funda, en we hebben vanmorgen al een eerste bezichtiging gehad, en voor zaterdag zijn er nog 2 gepland!
Ben er blij mee!Spannende tijden worden het.
Sayangki schreef:Is inderdaad niet hoog geprijsd! We hebben ons appartement verkocht voor 156.000! De kleuren op de bovenverdieping zijn wel euh vrolijk![]()
Zijn jullie op zoek naar iets anders?
deviltjh schreef:voor jou breken er dus ook spannende tijden aan!Dabo: haha, de paardenprijzen hangen aan de muur :p
wel een leuk vrij klassiek huisje, met een plattelandslook, ziet er super leuk uit!
de meneer komt morgen voor de foto's en daarna meteen op de site zetten, Woehoee
Symbeami schreef:Jeetje joh dat gaat snel! Wij hebben in 3 maanden nog maar 1 bezichtiging gehad..... ik heb de link naar Funda nu maar een keer gedeeld op Facebook, in de hoop dat dat nog iets oplevert. Drie maanden is in deze tijd nog helemaal niet lang, maar ik ben zo verliefd op het huis dat we op het oog hebben, zou het liefst daar deze zomer al zitten .... maar ja, geduld.... er kan nog altijd iemand langs komen die voor ons huis valt.