[Centraal]Bokkers op de woningmarkt!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

appiesjappie

Re: [Centraal]Bokkers op de woningmarkt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 21:41

Ik duim mee Juval!!!!! OOh ik wil ook zo graag dat er weer een kijker komt kijken. haha. Het duurd zo lang wachten

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 21:45

Dabo: haha, de paardenprijzen hangen aan de muur :p
wel een leuk vrij klassiek huisje, met een plattelandslook, ziet er super leuk uit! :D

de meneer komt morgen voor de foto's en daarna meteen op de site zetten, Woehoee *\o/*

Symbeami

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 21:47

Dabo schreef:
Ik kom ook weer even aanwaaien! Ons huisje staat sinds gisteren op Funda, en we hebben vanmorgen al een eerste bezichtiging gehad, en voor zaterdag zijn er nog 2 gepland! :)
Ben er blij mee! :D Spannende tijden worden het.

Jeetje joh dat gaat snel! Wij hebben in 3 maanden nog maar 1 bezichtiging gehad..... ik heb de link naar Funda nu maar een keer gedeeld op Facebook, in de hoop dat dat nog iets oplevert. Drie maanden is in deze tijd nog helemaal niet lang, maar ik ben zo verliefd op het huis dat we op het oog hebben, zou het liefst daar deze zomer al zitten .... maar ja, geduld.... er kan nog altijd iemand langs komen die voor ons huis valt.

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 21:54

Heeeeeel herkenbaar ons huis staat ook 3 maand te koop en we hebben de eerste 2 weken 2 kijkers gehad en nu helemaal niks meer en wachten duurd dan lang!!!!Wow Dabo!!!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 21:59

Sayangki schreef:
Is inderdaad niet hoog geprijsd! We hebben ons appartement verkocht voor 156.000! De kleuren op de bovenverdieping zijn wel euh vrolijk ;)
Zijn jullie op zoek naar iets anders?

Ja he haha, op de muren bleek het toch een iets ander effect te geven als in het potje... :(:) Toen het er eenmaal opzat ach.. we wennen er wel aan. Is voor de volgende bewoners om daar weer een potje verf overheen te smijten ;)

Ja, we gaan van NH naar de Veluwe! Totaal wat anders. Hebben in Vaassen ook al een paar huizen op het oog. :)
deviltjh schreef:
wel een leuk vrij klassiek huisje, met een plattelandslook, ziet er super leuk uit! :D

de meneer komt morgen voor de foto's en daarna meteen op de site zetten, Woehoee *\o/*
voor jou breken er dus ook spannende tijden aan! :)
Ja, die lintjes heb ik daar express opgehangen, er zitten wat schroefgaten in de muur, en die zijn nu mooi bedekt haha :D
Symbeami schreef:
Jeetje joh dat gaat snel! Wij hebben in 3 maanden nog maar 1 bezichtiging gehad..... ik heb de link naar Funda nu maar een keer gedeeld op Facebook, in de hoop dat dat nog iets oplevert. Drie maanden is in deze tijd nog helemaal niet lang, maar ik ben zo verliefd op het huis dat we op het oog hebben, zou het liefst daar deze zomer al zitten .... maar ja, geduld.... er kan nog altijd iemand langs komen die voor ons huis valt.

Ik heb mijn huis ook op facebook gezet, en heel veel van mijn vrienden hebben hem ook al gedeeld. 'netwerken' dus.
Waar staat jouw huis? [edit] zie het al in je onderschrift, omgeving Deventer..

Ik heb mijn 'droom'huis ook al gevonden, en hoop dat we dat kunnen kopen.. maarja, eerst onze verkopen. :)

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 22:03

Dabo,
ja eigenlijk wel ja, vind het allemaal maar raar,
ben in een ander dorp geboren maar toen ik 1 jaar was al naar dit huis verhuisd,
woon hier al 17.5 jaar..

blijven als het lukt wel in hetzelfde dorp wonen ( met het huis wat we op oog hebben )

wat is jullie droomhuisje dan? <<)

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 00:31

Ja, we gaan van NH naar de Veluwe! Totaal wat anders. Hebben in Vaassen ook al een paar huizen op het oog. :)
[quote="deviltjh"]

Nou wat een toeval heb een heel leuk huis te koop staan in vaassen!! Al is het verkocht maar de kopers krijgen hun huis niet verkocht!! Dus he sla je slag! Welke huizen in vaassen heb je op het oog? Pb mag ook!!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 00:35

Deze lijkt me helemaal top voor ons:
http://www.funda.nl/koop/vaassen/huis-4 ... rstede-24/

Wat heb jij te koop staan in Vaassen dan, Themba??

@ deviltjeh: Wij wonen hier bijna 22 jaar...... :o dit is ons eerste huis wat we verkopen, haha.
Geboren en getogen in Zaandam, en nu naar een dorp in Gelderland! Zal wel ff wennen zijn haha

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 00:40

Hoekwoning aan de vossenhoek! Gewild stuk vaassen dicht bij het bos! Al is dat allemaal haha! Is Huis van mijn opa die is overleden! Het is verkocht maar die mensen krijgen na jaar hun huis nog niet verkocht! Dus of gaat nu de veiling op of iemand moet er veel interesse in hebben is echt een koopje staat alleen niet op internet wil de ex van mijn opa niet lang verhaal maar dit is een soort gelijk huis
http://www.funda.nl/koop/vaassen/huis-4 ... enhoek-11/

Zelfde keuken! Wij hebben schuifpui naar de tuin en een badkamer waar je u tegen zegt! Welness gedoe van onder tot boven!

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 00:41

Oh en de trap. De gang! En garage weet ik niet ben zelf al jaren niet bij het huis geweest!

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 00:43

Themba, je quote was een beetje raar,
maar was het bedoeld dat ik naar het huis in vaassen ging kijken?
want wij hebben al een huis op het oog,
hebben al een contract staan dat we het huis automatisch kopen als ons huis binnen 2 jaar verkocht is

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 00:44

Nee was voor dabo!

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 00:46

Oh oke,
vond het al een beetje een door elkaar lopend berichtje :')

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 00:48

Mooie buurt denk ik, maar boven ons budget! Of wat is de VP van jouw opa's huis dan, want deze staat erop voor 275.000 en dat gaat hem dus niet worden ;)

Maar als je je huis niet op internet zet, mis je toch wel wat kansen...?

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 00:54

Volgens mij 175 en dan wel in betere staat!
Klopt heb ik ook aan mijn oom doorgegeven die alles regelt maar zitten met een ex die loopt te zeuren! Zijn al zes jaar bezig om dit huis weg te krijgen omdat zij zo dwars ligt! Nou is het dan wel verkocht maar omdat zij daar wil wonen blijft ze de einddatum steeds uitstellen waardoor koop contract ook niet ontbonden kan worden! Lang saai verhaal!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 01:04

Ohww nou laat maar zitten dan ... te ingewikkeld denk ik ;)

storrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 09:36

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 09:48

Jeetje, veel mensen aangemeld bij dit topic. Kan het allemaal niet meer zo goed bijhouden :o

Bij mij is het allemaal weer een stapje verder, huis is goed door de bouwtechnische keuring gekomen. Paar hele kleine dingen zoals kitrandjes vervangen en 2 losse stenen in de uitbouw vastmetselen.

Vandaag ga ik tekenen bij de makelaar en heb dan tot 1 maart om de financiering helemaal rond te krijgen.
Vanmiddag weer naar de hypotheekadviseur en als het goed is heeft hij een aantal aanbiedingen van banken.
Mocht het allemaal lukken met de financiering (waar ik wel vanuit ga) krijg ik 2 april de sleutel :)

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 10:35

gefeliciteerd Liselot!! dat gaat vast helemaal goedkomen!

leuk huisje heb je te koop dabo, en fijn dat er al zo veel bezichtigingen zijn. mijn huis staat nu 1 jaar en 8 mnd te koop, en morgen komt de 2e kijker pas. .. tja. andere prijsklasse ook, maar toch frusterend.

vaassen is mooi.. mn zus woont daar een dorp verderop (emst).. prachtige omgeving.

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 13:40

@Dabo: Jee wat een mazzel zeg, zoveel kijkers gelijk! Moet helemaal goedkomen! Wij hebben een soortgelijk huis ook qua prijs enzo, en nu na een dik jaar nog maar 1 kijker gehad.. -O- Hoop toch zo dat er straks wat meer komen!

Symbeami

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 13:42

Ik ben eind deze maand jarig, ik wil kopers voor mijn huis cadeau :D Gaat wel lukken toch?

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 13:59

Kaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 14:10

Super Liselot! Leuk he, nu kan het grote dromen over inrichten beginnen :)

Hier nog druk in onderhandeling. Ik vertik het om te zeggen dat het er goed uit ziet totdat het daadwerkelijk rond is...

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 14:24

Haha, heb in mijn hoofd alles al helemaal ingericht. Weet precies hoe ik het allemaal wil hebben :D

Dat voorzichtige ken ik, durf ook nog niet echt te zeggen dat ik een huis gekocht heb, pas als de financiering helemaal rond is ben ik er pas helemaal gerust op :')

veerledec

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 16:18

Liselot schreef:
Volgens mij zou ik helemaal gek worden als ik in een jaar tijd nog maar 1 kijker had gehad :\

Hier twee kijkers in uhm, even denken en rekenen, bijna drie jaar denk ik? Het is gelukkig verhuurd :D.