Ik heb vandaag weer een wat broden voor 75 cent bij de AH gehaald, altijd fijn. Vorige week zelf gebakken, van zelfgemalen tarwegranen
Erg lekker en goedkoop, maar wel altijd veel werk. Ik heb me tot nu toe bij de supermarkten goed kunnen inhouden deze maand, alleen nog gezonde dingen gekocht
Maar ik heb wel ook een bestelling van Butlon binnen gekregen vorige week. Allemaal diepvries spul, oa vleesvervangers/groenteburger met rond de 70% korting waardoor ze nog maar zo'n 25 cent per burger kosten
En er zitten nog een stuk of 30 pizza's bij voor een euro per stuk. Die zijn dan weer wat minder gezond haha, maar daar kan ik minstens een half jaar mee vooruit
dat zijn weekenden waar ik snel op zo'n 800 km kom (alleen al op en neer is 600 km...).
ik heb twee grote fietstassen waar erg veel in kan (voel me dan wel zo'n tante Truus, maar goed, so be it).
) en je zoekt een club. Kijk dan eens of je een of twee uurtjes per week vrijwillig iets voor ze kunt doen. Vaak krijg je dan een gratis lidmaatschap of korting op je lidmaatschap. Ik denk geen reden om te gaan sporten maar kan wel een reden zijn om of voor de ene of voor de andere club te gaan. En paar uurtjes vrijwilligerswerk per week of per maand of af en toe ergens bij meehelpen is vaak leuk om te doen.
Ik pas ze nog steeds (wel stuk krapper) maar ik ga dat ding echt nooit meer nodig hebben. Beetje nostalgie de deur uit.
ben ondertussen gescheiden maar die jurk was moooooi