Keet schreef:Let wel op dat veel overkappingen zo maar eens een vergunning nodig hebben
Niet als ze niet aan het huis vastzitten.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kirstenn schreef:Meldingsplicht heb je alleen bij 30m2 of groter, of als je n x % grondoppervlakte voor bijgebouwen gebruikt. Voor de standaard tuinen /overkappingen geldt dat dus gelukkig niet en hoef je niks te doen
DubbelDun schreef:Het zal best per gemeente erg verschillen, maar ik ken dan weer mensen die een hele mooie overkapping hadden zonder vergunning/melding en die voldeed niet aan de eisen en konden ze net zo mooi weer afbreken of tegen een hoop geld aan laten passen.

ik vind ze wel goed bij je keuken passen, maar het is wel afhankelijk hoe de rest van je interieur is
Iedereen in mijn omgeving die ik het laat zien vindt het te druk
Het is een beetje jammer dat de showroom van deze winkel op dik 3 uur rijden zit.. Je ziet nu natuurlijk maar een heel klein stukje.. Maar ik vind het echt gaaf 
Kirstenn schreef:Meldingsplicht heb je alleen bij 30m2 of groter, of als je n x % grondoppervlakte voor bijgebouwen gebruikt. Voor de standaard tuinen /overkappingen geldt dat dus gelukkig niet en hoef je niks te doen