Ik heb net gewoon keihard de verkeerde bon op de foto gezet bij 3 producten ... le blonde Naja... zal dalijk wel afgekeurd worden en dan weer overnieuw, maar dan met de.juiste bon.
Helaas de Kebab dingen njet gevonden bij de AH, wel alle andere soorten van dat merk.. Morgen de jumbo proberen. Sanex ook niet bij AH maar Kruidvat wel. En morgen alles nog een keer halen op account van m'n vriend
Hier is de kebab overal op en de sanex ook bij alle trekpleisters.
DaraBariton
Geplaatst: 06-04-16 17:33
Mandyy schreef:
Bierbommetjes net gehaald.
Die bierbommeb liggen die normaal gesproken bij de knak en rookworsten? Zou zeggen van wel... of kijk ik gewoon verkeerd. Deen had wel borrelworstjes dat waren ze niet maar leken erop.
Mjetterd
Geplaatst: 06-04-16 17:38
DaraBariton schreef:
Mandyy schreef:
Bierbommetjes net gehaald.
Die bierbommeb liggen die normaal gesproken bij de knak en rookworsten? Zou zeggen van wel... of kijk ik gewoon verkeerd. Deen had wel borrelworstjes dat waren ze niet maar leken erop.
Ja bij mij lagen ze inderdaad naast de knakworsten
Ben gisteren even doorgereden naar een Boni. Churros waren op. Er lag een kaartje bij het schap waarop stond dat je ze gratis uit kon proberen met Scoupy, dus blijkbaar weten daardoor nu veel mensen dat dit kan.
Bedacht me later dat ze waarschijnlijk in de frituurpan moeten, die heb ik niet.
Net ook de wrap gevonden Heb nu alles 3x gehaald: babybel, greek yoghurt, sanex, wrap, KitKat yoghurt, brie creme, bierworstjes, cola zero en gourmet kattenvoer gehaald... Voor m'n ouders, zus en mij
Net ook de wrap gevonden Heb nu alles 3x gehaald: babybel, greek yoghurt, sanex, wrap, KitKat yoghurt, brie creme, bierworstjes, cola zero en gourmet kattenvoer gehaald... Voor m'n ouders, zus en mij