Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ralphtdw schreef:Mjetterd schreef:Hoelang duurt de sleuteloverdracht bij de notaris? We moeten namelijk een pakket kiezen qua wat we betalen.
wij zaten bij ons vorige huis nog geen 10 min konden de koffie niet op drinken maar volgends mij vroegen ze dat ons in het gesprek of wij akkoord gingen met korte versie
maar hoe bedoel je pakket kiezen? en heeft dit dan te maken met hoelang het duurt bij de notaris
Kaka schreef:* mist een duim-smiley * maar duimt natuurlijk mee.
Wij hebben gisteren een bod uitgebracht, nu reuze zenuwachtig.
@ Nelleke: je kunt altijd nog een wat neutraler douchegordijn ophangen als je het idee hebt dat kijkers op Spongebob afketsen.
_Nelleke_ schreef:Symbeami schreef:Dat huis in jou link is wel prachtig zeg! Wat moest er allemaal aan gebeuren?
Sayangki schreef:Hoi Nelleke,
We zoeken een vrijstaand/halfvrijstaand/helft van dubbel, uitstraling (geen nieuwbouw stijl, maar boerderij achtig), min 4000 m2 grond, gemeente Horst/Venray (Noord Limburg), woonbestemming, hoeft niet helemaal af te zijn, bewoonbaar is wel prettig, opknappen kan dan in de loop der jaren. Fundament moet echter wel goed zijn.
Symbeami schreef:Sayangki schreef:Hoi Nelleke,
We zoeken een vrijstaand/halfvrijstaand/helft van dubbel, uitstraling (geen nieuwbouw stijl, maar boerderij achtig), min 4000 m2 grond, gemeente Horst/Venray (Noord Limburg), woonbestemming, hoeft niet helemaal af te zijn, bewoonbaar is wel prettig, opknappen kan dan in de loop der jaren. Fundament moet echter wel goed zijn.
Jammer verkeerde regio anders had ik het huis voor jou.
Wel een beetje afhankelijk van wat je kunt besteden, wij zitten nou niet bepaald in "starters segment".
Dabo schreef:Ik kom ook weer even aanwaaien! Ons huisje staat sinds gisteren op Funda, en we hebben vanmorgen al een eerste bezichtiging gehad, en voor zaterdag zijn er nog 2 gepland!
Ben er blij mee!Spannende tijden worden het.
Sayangki schreef:Wow dat is niet verkeerd zoveel bezichtigingen! Succes! Ben nu wel erg benieuwd naar je huisje
Dabo schreef:Sayangki schreef:Wow dat is niet verkeerd zoveel bezichtigingen! Succes! Ben nu wel erg benieuwd naar je huisje
http://www.funda.nl/koop/zaandam/huis-4 ... okbaai-54/
Nee, zeker niet verkeerd! Maar we zitten laag in de prijs, leuke woning, goede locatie... dus zie het wel zonnig in