[Centraal]Bokkers op de woningmarkt!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pmarena

Re: [Centraal]Bokkers op de woningmarkt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 12:11

Ik voel eerder jaloezie dan zin om te duimen, is dat heel erg :P

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 12:16

nee hoor, haha.. dat voel ik ook regelmatig...
als ze niet willen dan zal ik ze naar jou doorsturen oke?
:)

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 12:43

Haha, nee maar gewoon hopen dat je een koper hebt hoor :j

Zou Jozef (of wie was het ook alweer :P ) dan eindelijk zijn werk gaan doen?

Nelleke: jeetje, dat wordt wel een dure grap dan inderdaad!

Symbeami

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 12:50

juval schreef:
JEEEYHH!! we krijgen zaterdag eindelijk een kijker!
willen jullie duimen?

+:)+ Jozef is ontdooid! :D

hmm nou ik nog.....

juval

jaja.. Jozef doet zijn best.. t lukte natuurlijk niet toen die bevroren was, maar nu is ie weer ontdooit, dus kan hij weer aan het werk :) :D

Kaka

* mist een duim-smiley * maar duimt natuurlijk mee.

Wij hebben gisteren een bod uitgebracht, nu reuze zenuwachtig.

@ Nelleke: je kunt altijd nog een wat neutraler douchegordijn ophangen als je het idee hebt dat kijkers op Spongebob afketsen.
Laatst bijgewerkt door Kaka op 30-01-13 12:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 12:51

ralphtdw schreef:
Mjetterd schreef:
Hoelang duurt de sleuteloverdracht bij de notaris? We moeten namelijk een pakket kiezen qua wat we betalen.

wij zaten bij ons vorige huis nog geen 10 min konden de koffie niet op drinken maar volgends mij vroegen ze dat ons in het gesprek of wij akkoord gingen met korte versie
maar hoe bedoel je pakket kiezen? en heeft dit dan te maken met hoelang het duurt bij de notaris

Ik weet de pakketten nog niet precies.
Maar we moeten bij onze notaris kiezen voor pakket.
1. bepaalde tijd, als je daar over gaat betaal je extra per uur.
2. zelfde verhaal als 1. Maar dan is de basistijd wat langer.
3. onbeperkt de tijd.

ik weet niet wat de tijden zijn die bij de pakketten horen..

@ juval, dat is positief nieuws :D! Ik zal duimen.

Symbeami

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 13:14

Kaka schreef:
* mist een duim-smiley * maar duimt natuurlijk mee.

Wij hebben gisteren een bod uitgebracht, nu reuze zenuwachtig.

@ Nelleke: je kunt altijd nog een wat neutraler douchegordijn ophangen als je het idee hebt dat kijkers op Spongebob afketsen.

Oeh spannnend!!

en je kunt ook gewoon even het gordijntje weg halen als er kijkers komen.

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 13:21

gordijntje weghalen geeft inderdaad een beter effect!

Ik was een beetje te overhaast in mijn vorige reactie,
het huis staat dan wel te koop,
maar nog niet op internet..

de man komt vrijdag foto's maken,
en daarna komt alles meteen op de site.
dan zal ik ook die site hier zetten,
en het aantal kijkers in de gaten houden ( en hopelijk ook reallife kijkers..

Symbeami

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 13:22

_Nelleke_ schreef:
Symbeami schreef:
Dat huis in jou link is wel prachtig zeg! Wat moest er allemaal aan gebeuren?

de keuken was niet alleen gedateerd maar ook echt slecht, dus nieuwe keuken. De badkamer kon ook een opknapbeurt gebruiken. Huis was niet al te energie zuinig en ik vond de plavuizen niet mooi, dus wij hadden er een nieuwe vloer met vloerverwarming in gewild. Het schilderwerk was slecht. Alleen de vaste ramen waren voorzien van dubbel glas. En de meterkast was sterk verouderd, dus de elektriciteit moest ook wat aan vernieuwd worden.
En dan buiten was alles verwilderd, het heeft 2 jaar te koop gestaan, dat heeft het huis geen goed gedaan. Het stonk er nogal muf en wij vermoeden ook nog een steenmarter in de schuur.

Huis wat we nu op het oog hebben kunnen we eigenlijk zo in, alleen moet daarvan wel de rieten kap vervangen worden.
Maar goed, we moeten nog steeds ons eigen huis eerst verkopen. Dus ik hoop ook maar op gauw eens kijkers die ook kopers worden. :) Maar ik zit wel in een wat duurder segment, maakt het denk ik niet makkelijker.

Sayangki

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 20:49

Sinds vandaag durf ik me hier ook te melden. Onze woning is verkocht (link onderin) en vandaag gepasseerd bij de notaris! Nu zijn we op zoek naar een woning met mogelijkheden voor het houden van paarden in Noord Limburg! Alleen loopt die zoektocht minder vlot dan de verkoop, hoe gek ook....

Juval: Succes ik duim voor je mee! Je hoeft er maar één te hebben. Onze enige kijker heeft ons huis gekocht

Judie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 22:20

Ik duim voor je juval!
Mjetterd: dat weet ik morgen! Maar wij moesten daar niet tussen kiezen? Wij doen wel het samenlevingscontract ook bij hun dus Miss dat dat anders is?

We hebben vandaag al de sleutel gekregen *\o/* , hadden de vooroplevering en zien de verkopende partij morgen niet bij het tekenen bij de notaris. want de verkoper is ziek! Gedoe met machtigingen blijkbaar maar het kon gewoon doorgaan gelukkig..

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 22:48

Sayangki, zoek je een huis waar je je paarden direct aan kan houden,
of in de buurt? anders heb ik wel iets voor je :')

Sayangki

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 23:10

In principe aan huis, maar ik ben wel benieuwd naar wat je voor me hebt aangezien we voor veel dingen open staan. Mag ook via PB

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 23:25

Heb je een pb gestuurd :)

storrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 23:30

k wil me hier ook even melden, wij hebben vanaf maart 2 verdiepingen te huur (2 x 64 m²) in onze oude Ardense boerderij in de Ardennen. dit is voor vaste bewoning. We hebben een privé rijhal en pensionstalLing ter beschikking, dus paard(en) meebrengen behoort tot de mogelijkheden. voor meer info kun je een pb sturen.

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 23:35

Juval, goed nieuws, ik help je mee duimen! :)

Sayangki, gefeliciteerd met de verkoop! Wat zoek je precies? Wat is je budget en wat zijn je eisen? Wil je zelf nog iets doen of wil je er direct in kunnen etc?

Sayangki

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 19:55

Hoi Nelleke,

We zoeken een vrijstaand/halfvrijstaand/helft van dubbel, uitstraling (geen nieuwbouw stijl, maar boerderij achtig), min 4000 m2 grond, gemeente Horst/Venray (Noord Limburg), woonbestemming, hoeft niet helemaal af te zijn, bewoonbaar is wel prettig, opknappen kan dan in de loop der jaren. Fundament moet echter wel goed zijn.

Symbeami

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 20:22

Sayangki schreef:
Hoi Nelleke,

We zoeken een vrijstaand/halfvrijstaand/helft van dubbel, uitstraling (geen nieuwbouw stijl, maar boerderij achtig), min 4000 m2 grond, gemeente Horst/Venray (Noord Limburg), woonbestemming, hoeft niet helemaal af te zijn, bewoonbaar is wel prettig, opknappen kan dan in de loop der jaren. Fundament moet echter wel goed zijn.

Jammer verkeerde regio anders had ik het huis voor jou.
Wel een beetje afhankelijk van wat je kunt besteden, wij zitten nou niet bepaald in "starters segment".

hiphorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 20:27

meld me ook even (ookal is het het huis van mn ouders :P maar heb toestemming ;) )
maar ons huis is te koop (niet officieel met makelaar ofzo) voor een goed bod
het is een behoorlijk groot huis in drenthe (boven: 4 grote slaapkamers, 1 kleine, computerhok/washok, bad kamer met douce, bad met bubbels, wc, 2 wasbakken, ruime overloop Beneden: garage, bijkeuken, keuken en woonkamer in een l vorm, wc, redelijk grote slaapkamer met badkamer! (douce en wasbak), hal veder zit er een redelijk grote achtertuin en voortuin en een zijtuin met zit hoek er zijn plannen om zonnepanelen te plaatsen)
als die verkocht zou worden dan gaan we op zoek naar een huis met weiland (hebben al 1 op het oog :P )

Sayangki

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 21:01

Symbeami schreef:
Sayangki schreef:
Hoi Nelleke,

Jammer verkeerde regio anders had ik het huis voor jou.
Wel een beetje afhankelijk van wat je kunt besteden, wij zitten nou niet bepaald in "starters segment".

Ik had hem gevonden! Stiekem gekeken hihi :o Dat is inderdaad wat we zoeken.... Helaas buiten de regio. De prijs is op zich ok (als ik het goede huis gevonden heb althans), we zijn geen starters dus dat scheelt. Beiden een vast contract met goede baan.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 21:12

Ik kom ook weer even aanwaaien! Ons huisje staat sinds gisteren op Funda, en we hebben vanmorgen al een eerste bezichtiging gehad, en voor zaterdag zijn er nog 2 gepland! :)
Ben er blij mee! :D Spannende tijden worden het.

Sayangki

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 21:23

Dabo schreef:
Ik kom ook weer even aanwaaien! Ons huisje staat sinds gisteren op Funda, en we hebben vanmorgen al een eerste bezichtiging gehad, en voor zaterdag zijn er nog 2 gepland! :)
Ben er blij mee! :D Spannende tijden worden het.

Wow dat is niet verkeerd zoveel bezichtigingen! Succes! Ben nu wel erg benieuwd naar je huisje ;-)

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 21:30

Sayangki schreef:
Wow dat is niet verkeerd zoveel bezichtigingen! Succes! Ben nu wel erg benieuwd naar je huisje ;-)

http://www.funda.nl/koop/zaandam/huis-4 ... okbaai-54/ :D
Nee, zeker niet verkeerd! Maar we zitten laag in de prijs, leuke woning, goede locatie... dus zie het wel zonnig in :D

Sayangki

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 21:34

Dabo schreef:
Sayangki schreef:

http://www.funda.nl/koop/zaandam/huis-4 ... okbaai-54/ :D
Nee, zeker niet verkeerd! Maar we zitten laag in de prijs, leuke woning, goede locatie... dus zie het wel zonnig in :D

Is inderdaad niet hoog geprijsd! We hebben ons appartement verkocht voor 156.000! De kleuren op de bovenverdieping zijn wel euh vrolijk ;)
Zijn jullie op zoek naar iets anders?