Paarden hebben zichzelf maar op stal gezet. Heb de kraan aangezet zodat het beton lekker nat is en ze lekker kunnen kliederen. Vanavond wel even afspoelen, van rijden komt nu toch even niks.
Pandora2
Geplaatst: 20-06-17 09:00
Aukelizzy schreef:
Ik zit nu op het strand en het is hier lekker. Wel warm maar en komt nu een verkoelend windje bij
Ik wil ook !
Alweer behoorlijk warm hier. Windstil, zon.... zo meteen rolluiken naar beneden en de rest van de dag leven als een mol
Aria_zz
Geplaatst: 20-06-17 09:02
Net de paarden gedaan, maar zweet gutst al naar beneden! En dat met gewoon water geven, mesten en 10min longeren
Vind het wel prachtig, zo een mooi weer. Maar veel kun je er niet in doen.
Blijkbaar ook veel ozon in de lucht, dus oppassen met activiteiten!
Wat bedoel je met veel Ozon in de lucht Aria_zz? Ozon is toch de beschermende laag tegen de straling v.d. zon op aarde? als er veel Ozon zou zijn is dat alleen maar gunstig. Of bedoel je veel UV straling in de lucht?
Er staat hier een heerlijk koel windje, waait best lekker en zo is het goed te doen in de tuin op het Noorden.
Britta31
En ik zit met mijn onderbeen in een air brace.... Soort van ski schoen... ben niet blij ...
PrizTwir
Geplaatst: 20-06-17 12:26
Ik zeur niet snel dat het warm is, maar gisteren was het wel echt bloedheet hoor. We hadden een workshop en een schietprogramma. Pffff. Hier is het nu bewolkt, vanmorgen eerst nog lekker in het zonnetje kunnen rijden.
hier is het 32 buiten en 29 in huis en geen wind helaas pfff hoe hou ik dit nog vol, alles is stijf dicht..
sureido
Geplaatst: 20-06-17 14:44
Ladybird schreef:
Ik vind het ook echt fris heb er zojuist zelfs een omslagdoek bij gepakt, want had het eigenlijk gewoon koud
hoe dan
Pandora2
Geplaatst: 20-06-17 14:50
Ladybird schreef:
Ik vind het ook echt fris heb er zojuist zelfs een omslagdoek bij gepakt, want had het eigenlijk gewoon koud
In welk werelddeel is dat ?
tine10
Geplaatst: 20-06-17 14:53
In de slaapkamers is het gelukkig nog wel koel (onder de bomen), maar de woonkeuken (plat dak) is het 26 graden. Daar zitten ook nog dakramen in waar geen gordijnen dicht kunnen, dus schijnt de zon lekker naar binnen. Verder is het wel beter dan gisteren, maar voor mij persoonlijk iets te warm.
Ik zat mij te verheugen op woensdag omdat de temperatuur dan zou zakken helaas staat er nu weer voor twee dagen 30 graden in de verwachting.... ik wordt dit weer zo zat