Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bridgetF schreef:Niks om jaloers op te zijn hoor, we hebben 7 stellen gehad, maar van geen van allen wat gehoord. Het leek er op dat er toch een aantal erg enthousiast waren. Zo jammer. Niemand wilde gegevens achter laten, dus na bellen gaat niet. Bovendien als ze echt interesse hadden, hadden ze wel al zelf gebeld.
Ik heb weinig hoop op het voorjaar...er worden dan zo'n 60 nieuw bouw woningen opgeleverd in onze prijsklasse en op een goede locatie.
Het is voor ons nu of pas over een paar jaar denk ik.
bridgetF schreef:En toch....een paar stellen leken echt heel enthiousiast. Nu weet ik dus niet waarom ze dan toch geen verdere belangstelling hebben. Was het de prijs, de locatie of iets in huis? Bijvoorbeeld een muurtje dat glad gestuct moet worden of de licht verouderde badkamer? Dan weet je dat en zou je kunnen overwegen dat te veranderen.
Marcato schreef:Spannend voor je Haike! Hoe gaat de verkopen bij jou in de buurt?
Marcato schreef:Dat ziet er dus wel positief uit lijkt me.
Ja belangrijkste is toch wel het gevoel wat je bij een makelaar krijgt. Hij moet wel enthousiast zijn om jouw huis te verkopen en daardoor dat gevoel ook kunnen overbrengen naar de toekomste kopers.
EkmiC schreef:Heel vervelend is dat, bridgetF. Maar het staat nog niet lang te koop toch? Ik heb wel het idee dat mensen vaak gewoon nieuwsgierig zijn en komen kijken om te zien hoe het huis eruit ziet, zonder verder überhaupt plannen te hebben. Hier ook een vrouwtje bij open huis gehad, die puur oriënterend was en dus de mogelijkheden tot verkoop van haar eigen woning nog moest bekijken. Zulke mensen heb je veel op zo'n dag.