Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Quellian schreef:Oh! Die burgers had ik helemaal niet gezien![]()
Net de SANEX gehaald bij Etos, was in de aanbieding voor 3 euro, dus Scoupy heeft mazzel met me.
Die Wrap Kebap kan ik echt nergens vinden...

En de wrap en kitkat/rolo yoghurt waren uitverkocht hier. just_kiki schreef:DaraBariton schreef:Trekpleister heeft trouwens 1+1 gratis op sanex zie ik net....
Klopt! Ik heb er nu 2 gratis! Ze waren behoorlijk duur (blij dat ik het geld terug krijg!) 5,49 per flesdus ik heb €11,00 'bespaard'
Die wraps liggen hier nergens, ah en jumbo niet
. Ben benieuwd hoe lang het duurt voor Scoupy/kortingisleuk etc ook écht alle bonnetjes moet gaan checken op acties.
Sting schreef:Ja, die bierbommetjes had ik helaas niet gezien, maar de houdbare melk ga ik wel ff daar halen. Scheelt toch weer. Ben benieuwd hoe lang het duurt voor Scoupy/kortingisleuk etc ook écht alle bonnetjes moet gaan checken op acties.
Ik heb voor de was van die capsules van Persil. Ook uit een 1+1 en dan 1 gratis actie, waarbij mn zusje ook voor mij heeft gehaald. Alleen vind ik ze slecht oplossen.... Heel vaak nog witte poeder-spikkels uit de was. Zijn er meer mensen die dat soort capsules gebruiken en daar last van hebben?
gas is de laatste dagen echt flink gedaald. Heb en de temperatuur nog wat naar beneden gezet en het is gewoon warmer (ook door de zon) waardoor ik nog geen 1 m3 per dag verbruik
ik kwam er ook achter dat als hij uit staat nog steeds tapwater warm houdt. Dat scheelt ook erg veel.