Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Majabeestje schreef:Ik zoek iets groens voor in 2 grote potten buiten. Om wat meer privacy te creëren. Zat te denken aan bamboe, dat wordt vrij snel groot/vol. Maar we hebben al best veel bamboe staan in de tuin.
Hebben jullie nog andere ideeën ipv bamboe?
Annetje schreef:Wij hebben ze allebei, mieren en slakken. Niks droog dit jaar trouwens, onze tuin is best nat. Paar jaar terug was het veel droger.
Op de een of andere manier hebben wij altijd veel slakken. Ik denk dat dat komt door onze vorm van tuinieren (veeeel groen, blad niet weghalen) en de combinatie met katten (minder vogels.)
Soesita hoe heb jij het onder controle gekregen?
Annetje schreef:Wij hebben ze allebei, mieren en slakken. Niks droog dit jaar trouwens, onze tuin is best nat. Paar jaar terug was het veel droger.
Op de een of andere manier hebben wij altijd veel slakken. Ik denk dat dat komt door onze vorm van tuinieren (veeeel groen, blad niet weghalen) en de combinatie met katten (minder vogels.)
Soesita hoe heb jij het onder controle gekregen?
Annetje schreef:Ooooh ik vind de kikkers zo gezellig! Raar dat mensen zoiets vragen. De onze kwaken alleen als ze gaan paren, heel jammer.
Ik denk dat wij ook vooral padden hebben, misschien ligt het daaraan?
Annetje schreef:Soesita hoe heb jij het onder controle gekregen?
Needje schreef:Oh Wow een ijsvogel. Tof.
Jammer dat die niet meer komt.
Maar als jullie gewoon beschutting hebben zou dat dan zoveel uitmaken als dat bij de buren er niet is?