Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
net 10€ gewonnen bij bunq, 1x per dag kun je aan het rad draaien, of een keer extra als je minimaal 100€ op een van je spaarrekeningen stort. Toch leuke extra rente 
Benzz schreef:De kledingindustrie is een zeer vervuilende wereld en winkels zoals Scapino waarvan de meeste zooi in China wordt gemaakt laat ik ook links liggen.
Tieme schreef:tita schreef:En sketchers zijn slechtste schoenen ever….
Dit is echt onzin. Veel podotherapeuten raden zelfs skechers aan![]()
In beroepen waar veel gelopen wordt, zoals in de zorg, dragen veel mensen vaak sketchers. Licht, soepel, goede demping.
maar Ali express en shein etc laat ik links liggen. Zo heb ik 3 mantels momenteel. Een rode, een bruine houtje touwtje en een zwarte. Alle tot op de knie. De rode was een goedkopere van Camaïeu, kan je vergelijken met een Franse variant van H&M. Gaat al ruim 10 jaar mee. De bruine en zwarte waren beide €70/stuk en zijn iets ouder maar ook nog steeds in perfecte staat. De zwarte is de jas die mama dus teruggevonden heeft deze week, die is 100% wol.
Het gaat hier om een nieuwbouwappartement.
dan had ik nergens last van. In de winter op mijn NewBalance gympen. Ook goed. Liep ik op iets anders gegarandeerd erge last van mijn voeten tot hielspoor / ontstoken peesplaat toe. Overigens zijn die voetproblemen zeker ook mede de oorzaak dat ik nu niet meer in de directe zorg werk
maar ze niet altijd durf aantrekken.
met kaartje nog aan. Hij is crème/heel licht beige, ronde hals en ideaal als mantel op nettere gelegenheden in voorjaar/zomer.