Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
horsii schreef:Hier hebben kennissen in hun omgeving een balletje opgegooid en houden hun ogen en oren open. Hopelijk gaat dat iets opleveren.
Vind het aanbod op het moment echt super karig. Hopelijk komt er snel weer wat meer aanbod.
Bezichtiging van afgelopen week hadden we afgezegd, bleek ineens tweemaal een recht van overpad op te zitten en super ongunstig. Je kon dus niets met je eigen perceel.
De huizen hier waar wij nu wonen gaan nog steeds als zoete broodjes en zijn razendsnel weg. (Vlaardingen, bij Rotterdam)
xSwanHeart schreef:Ik ben stiekem wel benieuwd naar het huis, Inge. Wil je misschien een linkje delen?
ingedebruijn schreef:xSwanHeart schreef:Ik ben stiekem wel benieuwd naar het huis, Inge. Wil je misschien een linkje delen?
https://www.funda.nl/koop/schiedam/huis ... aarpad-19/
Monchou schreef:Ik loop er wel tegenaan dat ik het mega spannend vind om zoveel te betalen voor een huis nu. Straks gebeurt er iets in je relatie of wil je toch een groter huis over 10 jaar, en dan heb je straks een dikke rest schuld.
Hoe kijken jullie daar tegen aan?
ingedebruijn schreef:Monchou schreef:Ik loop er wel tegenaan dat ik het mega spannend vind om zoveel te betalen voor een huis nu. Straks gebeurt er iets in je relatie of wil je toch een groter huis over 10 jaar, en dan heb je straks een dikke rest schuld.
Hoe kijken jullie daar tegen aan?
Herkenbaar maar dat weet je denk ik nooit. Wij hebben de sprong gewaagd en ga er vanuit dat we hier een gezinnetje kunnen starten. Of het blijvend is weet je nooit zeker maar voor nu zijn we zeker genoeg. Denk dat je anders beter kunt blijven huren inderdaad. Dan heb je geen risico maar dit is wel een beter pensioen over het algemeen.
xSwanHeart schreef:Nou, dat lijkt me toch helemaal geen gek huis! Dat daar zo weinig interesse voor is... Misschien is het de tekst over de opleveringsdatum die afschrikt? Al is april/mei nou ook niet meer zo heel ver weg
karuna schreef:Ik kan denk ik wel wat redenen geven. Drie radiatoren weggehaald op de eerste verdieping? Mijn gedachte zou zin waarom dan? Heel dichtbij een voetbal kooi (verdenking van hangjeugd overlast misschien). En sommige fotos zijn enorm vervormd waardoor je vertekend beeld krijgt.het zou wel beter gepresenteerd kunnen worden door de makelaar.
ingedebruijn schreef:karuna schreef:Ik kan denk ik wel wat redenen geven. Drie radiatoren weggehaald op de eerste verdieping? Mijn gedachte zou zin waarom dan? Heel dichtbij een voetbal kooi (verdenking van hangjeugd overlast misschien). En sommige fotos zijn enorm vervormd waardoor je vertekend beeld krijgt.het zou wel beter gepresenteerd kunnen worden door de makelaar.
Ah ja precies. Ik vond de kleur soms ook wat gek.. Die rode lamp in de woonkamer lijkt wel roze.
Mja met 12 kijkers hoop je toch wel ergens op als je ziet wat voor griebushuizen er wel verkocht worden
ingedebruijn schreef:xSwanHeart schreef:Ik ben stiekem wel benieuwd naar het huis, Inge. Wil je misschien een linkje delen?
https://www.funda.nl/koop/schiedam/huis ... aarpad-19/
linda2008 schreef:Over smaakgevoelig gesproken .....ik kan er goed doorheen kijken, maar ik kwam een woning tegen waarbij ik wel even extra moest opletten; https://www.funda.nl/koop/zeewolde/huis ... burcht-44/