Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
idinn schreef:Wat moet je met zo'n groot huis. Ik zou er alleen maar extra rommel in verzamelen. Daarom mag ik niet reageren op huizen boven de 120m2
pillow schreef:Mindim schreef:Misschien hebben we het wel over hetzelfde, maar hier in de buurt gaan ook betaalbare huizen gebouwd worden die alleen beschikbaar zijn voor mensen uit het dorp of binding hebben met het dorp. Mensen van elders uit het land worden afgewezen. Ik vind het een goed initiatiefBij ons in de buurt gaan kavels in de verkoop. Maar heel kort en enkel ruchtbaarheid in de buurt. Om mensen in de buurt een kans te geven, voor mensen uit andere delen van het land ze uit bieden. Ik vind dat een goed initiatief. Ze komen daarna ook niet weer op de markt bij mijn weten.
Gebeurd dat elders ook?
flooooo schreef:Hier volgende week weer een bezichtiging, erg leuk huis, moet wel wat gebeuren. Maar de kijkdagen zaten al bijna vol terwijl ik direct gebeld heb. Helaas kunnen we op deze vraagprijs niet mega veel overbieden dus we gaan het weer meemaken.
https://www.funda.nl/koop/meppel/huis-4 ... lingen-23/
Voor de liefhebbers even een linkje.
Jets schreef:Mag ik mee kletsen?![]()
Wij zijn op zoek naar een woning waar we de paarden aan huis kunnen houden met goede uitrijmogelijkheden. We willen graag een paddock paradise maken dus er hoeft niet super veel grond bij te zitten. Geen kinderwens dus we hebben ook niet super veel ruimte nodig, maar wel op maximaal een half uur van Zwolle. We hebben nu 2 keer een bod gedaan en hebben flink overboden, maar helaas overboden door anderen. Woensdag hebben we weer een bezichtiging, maar ik denk dat we niet zoveel kunnen gaan bieden als de andere gegadigden.
Daarnaast hebben we nog de mogelijkheid om iets samen met een vriendin te kopen. Zij wil graag haar dierenarts praktijk aan huis en we willen de paarden graag samen houden. Dat schept iets meer mogelijkheden, maar ook wat meer eisen om rekening mee te houden! Er moet dan wel echt een a nummer zijn of de mogelijkheid om dit aan te vragen..
flooooo schreef:Jets schreef:Mag ik mee kletsen?![]()
Wij zijn op zoek naar een woning waar we de paarden aan huis kunnen houden met goede uitrijmogelijkheden. We willen graag een paddock paradise maken dus er hoeft niet super veel grond bij te zitten. Geen kinderwens dus we hebben ook niet super veel ruimte nodig, maar wel op maximaal een half uur van Zwolle. We hebben nu 2 keer een bod gedaan en hebben flink overboden, maar helaas overboden door anderen. Woensdag hebben we weer een bezichtiging, maar ik denk dat we niet zoveel kunnen gaan bieden als de andere gegadigden.
Daarnaast hebben we nog de mogelijkheid om iets samen met een vriendin te kopen. Zij wil graag haar dierenarts praktijk aan huis en we willen de paarden graag samen houden. Dat schept iets meer mogelijkheden, maar ook wat meer eisen om rekening mee te houden! Er moet dan wel echt een a nummer zijn of de mogelijkheid om dit aan te vragen..
Heb je dat huis aan de lentersdijk in Rheezerveen gezien? Geen idee hoe je met je budget zit maar dit is een half uur van Zwolle af en er zitten paardenstallen bij. Staat wel vaker wat in Hardenberg wat dan bij je wensen past. T is alleen we een gekkenhuis met bieden.
https://www.funda.nl/koop/rheezerveen/h ... ersdijk-7/
ingedebruijn schreef:Bij mijn ouders nog altijd geen biedingen. Vrees dat het te duur in de markt gezet is maar de makelaar geeft ook geen deadline mee voor het bieden.. Heel raar. Heb ik in ieder geval nog niet eerder meegemaakt.
Zag dat zij een ander huis ook al 25k verlaagd heeft na 3 weken zonder verkoop. Stemt me niet heel hoopvol helaas.
ingedebruijn schreef:Bij mijn ouders nog altijd geen biedingen. Vrees dat het te duur in de markt gezet is maar de makelaar geeft ook geen deadline mee voor het bieden.. Heel raar. Heb ik in ieder geval nog niet eerder meegemaakt.
Zag dat zij een ander huis ook al 25k verlaagd heeft na 3 weken zonder verkoop. Stemt me niet heel hoopvol helaas.