Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Storm schreef:SpikkelFire schreef:Ja zijn lades idd!
Superleuk! Waar komt deze vandaan?
En het kleed is juist prachtig Janine, staat echt heel erg mooi en op de laatste foto echt helemaal mooi af.
MyWishMax schreef:Ik vind ze beide leuk die kleden, Janine, alleen allebei wel iets heel anders. Dus ik snap de verdeeldheid wel haha.
En grappig, ik zou juist ook wel zo'n vaas met pampasgras hier willen, dus ben aan het rondkijken nu.
SpikkelFire schreef:Wat leuk die doeken! En over je kleden, ik vind ze allebei goed passenhet is maar net welke uitstraling je wilt, de onderste oogt wat zachter dan de bovenste. Lastig!
Ik snap wat je bedoelt over de vaas, is ook een beetje wat ik heb. De vorm blijft iig, ik wilde juist per se deze vormEen tafeltje eronder wilde ik ook juist niet, ben bang dat het dan weer te druk wordt.. zou aan de pluimen kunnen liggen, alleen die vind ik ook juist zo leuk
Ik ga er nog even over nadenken haha. En anders kan ie altijd nog naar de slaapkamer, die is vrij neutraal wit en we hebben een olijfgroen dekbedovertrek.
Heb wel nog een vriendin geappt die bij Intratuin werkt of ze in haar filiaal nog die zwarte hebben. Als ze dat hebben, dan ga ik die sowieso halen.
Janine1990 schreef:Help!!!
Ik heb een nieuw vloerkleed gehaald en ik twijfel weer net zo erg als bij de oude die er toch bijna 3 jaar heeft gelegen...
Oud:
[ [url=m/HoVjFn.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Df1w9I.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nieuw:
[ [url=m/9l3oDG.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/rExKKs.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ben benieuwd wat jullie er van vinden... Tafeltje bij nieuw staat er ff op voor mezelf
idinn schreef:Ik ben team 1e kleed.. al went het 2e kleed ook als je langer kijkt en staat het zeker niet verkeerd!
Janine1990 schreef:Oké dit is dus echt een probleem aan het worden
Voor team 1e kleed mensen, welke kant zouden jullie opdenken voor een kleed wat rustiger is dan de 1e?
Hoewel vrijwel de meeste reacties voor het nieuwe kleed gaan, begrijp ik beide kanten
Er moet toch een derde optie zijn die ik misschien ook nog even moet overwegen.
Sonja_vR schreef:Ik ben ook team nieuwe kleed
Wat vind je er zelf van. Op dit moment?