Hoya fan begrijp ik
Hoeveel zijn het er nog die je wilt? Jaaa zo leuk die groei ineens
mijn Calathea Kennedy rolt er op het moment 10 nieuwe bladeren uit. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik moet er wel echt aan wennen om weer vaker water te geven, dus sommige planten hebben het wel een beetje zwaar hahaha. En mijn voornemen voor dit jaar is om ook echt minimaal 1x per maand te voeden. Ik vergeet dat altijd
WildDreams schreef:Dankjullie voor de epi complimenten![]()
Hier begint ook alles weer nieuwe blaadjes te krijgen!Ik moet er wel echt aan wennen om weer vaker water te geven, dus sommige planten hebben het wel een beetje zwaar hahaha. En mijn voornemen voor dit jaar is om ook echt minimaal 1x per maand te voeden. Ik vergeet dat altijd
Jis_ schreef:Dank je ! WoW dat zijn er veel!!Hoya fan begrijp ik
Hoeveel zijn het er nog die je wilt?
Maar de meeste zijn stekjes, dus ik heb nog even voordat het huis te klein is. 
Wat een plaatje is dat!
dat ik nieuwe planten eerst te veel liefde/water geef, ik had hem te nat helaas. Maar net op tijd geen water meer gegeven en 1 streng over.

LV is bij mij nog wel eens een dingetje.
1 blaadje houdt vol en met heel weinig watergift komt er nu toch iets nieuws aan

Midden is denk ik een Kwartjesplant, die kan goed tegen een wat donkerder plekje.
Leuke plantjes heb je!Jis_ schreef:Ik heb het gehaald omdat ik wat wilde experimenteren. Wilde een plant snoeien en toen beleven er wetsticks over. Die heb ik nu in tapasbakjes, en dat lijkt te werken.Dank je! Stekken in mos heb ik geen ervaring mee, dus dat liever niet
De PPP, een squamiferum en een verucosum. Maar het gaat nog niet echt zo goed.
Hij heeft niet eens water gehad de afgelopen weken
en daarna een nachtje wat kouder dan zou moeten omdat ik de mat uit had gezet, weet niet wat dat gaan doen met de zaadjes. De wetsticks overleven dat wel denk ik. Sherivey schreef:Wat leuk dat jullie er zoveel herkennen
Ik ben echt benieuwd hoe ze gaan groeien. En of ze überhaupt gaan groeien
_Karlijn schreef:Ik heb een syngonium (mottled mojito) compleet gesnoeid haha. Ik had hem achter het gordijn staan en ik zag gisteren ineens 3 uitlopers en een compleet blad zitten!Hij heeft niet eens water gehad de afgelopen weken
En ze houden juist wel van licht vochtige grond
ga hem maar uit de pot halen en de wortels bekijken