Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
maessie schreef:Hier ook 0,0 helaas.. ben dus wel wat teleurgesteld.. maar goed het postieve er maar van inzien, het huis is mooi aan kant en we hebben lekker in het zonnetje in de tuin gezeten. (Met de voordeur op een kier voor t geval dat)
bridgetF schreef:ik heb geen stem meer van het kletsen en geen voeten van het lopen,trap op trap af, ik heb 7 kijkers gehad. En daar zaten een paar hele enthousiasten tussen. En maandag is er nog iemand die wilt komen kijken. Hopelijk zit er ook een koper tussen.
Alja schreef:ik heb zes huizen bekeken vandaag
eentje was zo erg dat ik niet eens meer naar binnen ben geweest
EkmiC schreef:Wow bridgetF, 7 kijkers. Dan is het in elk geval niet voor niets geweest. Hier zijn er uiteindelijk 4 geweest. Vind het lastig om tezeggen of mensen echt enthousiast zijn. Ze bekijken natuurlijk meerdere appartementen. ben benieuwd of we nog iets horen verder.
EkmiC schreef:Dat zal inderdaad wel een voordeel zijn, ja.
Alja: zag het er op internet wel beter uit? Ik weet ook niet of ik daar doorheen zou kunnen kijken hoor, maar de rotzooi koop je er als het goed is niet bij.
bridgetF schreef:EkmiC schreef:Ik had wel een soort van invulformulier, waar mensen gegevens achter konden laten. Helaas was er niemand die dat wilde, ze wilden zelf het in eigen hand houden. Ik zou het zelf ook niet snel doen.