Fun-da deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 10:31

MarjanB schreef:
hobbelheks schreef:
Laten we binnen en buiten bij elkaar betrekken.
ja in een kleurloze betonnen massa als tegenwicht voor het wonen in het buitengebied :D
https://www.funda.nl/koop/waskemeer/hui ... ergweg-17/

Vind t binnen totaal niet beton en het asfalt had daar een functie als boeren bedrijf :') vind t juist verwarrend de te kitscherige stijl binnen

Ik vind het mooi :')

martichr

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 10:32

BeFunny schreef:
martichr schreef:
[

Hij heeft wel dit voorjaar te koop gestaan, is afgemeld en nu opnieuw in de verkoop gekomen.

Dat is ook bij een woning hier in de buurt gebeurd. En het blijkt dat die makelaar het eraf heeft gehaald en opnieuw heeft aangeboden want dan komt er "nieuw" in de verkoop. En dat trekt kijkers ;)

Dit hoeft verder geen hele discussie te worden, maar ik kan zien dat hij ook als verkocht is afgemeld.. dus hij is echt daadwerkelijk verkocht geweest Ovb van...

Voor wie er interesse in heeft, de Weenderstraat is wel een iets drukkere doorgaande weg..

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 10:38

martichr schreef:
BeFunny schreef:

Hij heeft wel dit voorjaar te koop gestaan, is afgemeld en nu opnieuw in de verkoop gekomen.

Dat is ook bij een woning hier in de buurt gebeurd. En het blijkt dat die makelaar het eraf heeft gehaald en opnieuw heeft aangeboden want dan komt er "nieuw" in de verkoop. En dat trekt kijkers ;)

Dit hoeft verder geen hele discussie te worden, maar ik kan zien dat hij ook als verkocht is afgemeld.. dus hij is echt daadwerkelijk verkocht geweest Ovb van...

Voor wie er interesse in heeft, de Weenderstraat is wel een iets drukkere doorgaande weg..

Ok dat wist ik niet. Maar dan is hij dus verkocht en wordt hij weer verkocht dat kan van alles zijn.

Bijv een stel dat uit elkaar is en het niet meer kan opbrengen.

Daar zijn zoveel redenen voor te bedenken.

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 10:44

Dan hebben ze de woning vast toentertijd verkocht inclusief auto's, inboedel en paard. En hebben de kopers niks maar dan ook niks veranderd :D Die Tinker loopt er echt al jaren...

MarjanB

Re: Fun-da deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 10:46

Wellicht hebben eigenaren zelf de boel terug getrokken?

martichr

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 10:51

Het is toch niet zo moeilijk? De woning is gewoon verkocht ovb van financiering. Die is niet rond gekomen en nu bied dezelfde verkoper hem opnieuw aan. Gebeurt momenteel vrij vaak sinds de rente stijgingen..

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 10:56

martichr schreef:
Het is toch niet zo moeilijk? De woning is gewoon verkocht ovb van financiering. Die is niet rond gekomen en nu bied dezelfde verkoper hem opnieuw aan. Gebeurt momenteel vrij vaak sinds de rente stijgingen..

Dan zetten makelaars er doorgaans wel bij "verkocht onder voorbehoud"

En zoals ik het zie stond hier echt verkocht.

Ik vraag me nu af. Is het nu dezelfde makelaar of een ander? Misschien wilden die mensen een andere makelaar en heeft de makelaar hem op verkocht gezet ipv zo verwijderd.

martichr

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 11:08

BeFunny schreef:
martichr schreef:

Ik vraag me nu af. Is het nu dezelfde makelaar of een ander? Misschien wilden die mensen een andere makelaar en heeft de makelaar hem op verkocht gezet ipv zo verwijderd.

Gewoon dezelfde makelaar

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 11:09

BeFunny schreef:
martichr schreef:

Nee, helaas zet niet elke makelaar vov bij een huis. De woning waarmee wij bezig waren, die zou gewoon in de verkoop blijven en verkoper had tot 2 dagen voor afloop ontbindende voorwaarden om tegen ons te zeggen dat hij een ander bod had.

Kan toch prima dat het huis verkocht is, maar dat de kopers hun financiering niet rondkregen? En dat is voor niemand toch van belang? Er worden zoveel huizen snel weer verkocht. Appartement hiernaast twee dagen na passeren akte bij notaris.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 11:26

chevax schreef:
BeFunny schreef:

Nee, helaas zet niet elke makelaar vov bij een huis. De woning waarmee wij bezig waren, die zou gewoon in de verkoop blijven en verkoper had tot 2 dagen voor afloop ontbindende voorwaarden om tegen ons te zeggen dat hij een ander bod had.

Kan toch prima dat het huis verkocht is, maar dat de kopers hun financiering niet rondkregen? En dat is voor niemand toch van belang? Er worden zoveel huizen snel weer verkocht. Appartement hiernaast twee dagen na passeren akte bij notaris.

Hier plakken makelaars echt graag stickertjes op de bordjes. Onder bod. Zelfs onder optie. Verkocht onder voorbehoud en daarna pas verkocht.

Wel komt hier voor dat makelaars nog niks erop hebben staan en dan is het al verkocht o.v.b maar het label "verkocht" krijgt een woning doorgaans pas als alles rond is.

Maargoed wat ook de rede is en of het wel of niet daadwerkelijk verkocht was doet niet ter zaken eigenlijk. Het staat nu Iig te koop.
Wat ik hier mij kom mengen in een discussie daarover weet ik zelf eigenlijk niet. Want ik ken dat hele huis niet.

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 11:51

Ik wilde dat de verkopend makelaar van het huis dat wij wilden kopen ook zo graag stickertjes plakte. Dan was het vast beter gelopen. Nu is het huis niet verkocht en heeft de verkoper daarvan ook weer zijn appartement moeten afzeggen (wat hij via dezelfde makelaar aankocht). Nog steeds een kater over.
Maar goed, inderdaad, we maken ons druk om het huis van een ander, hahaha :-)

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-22 21:59

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 22:02

Super random

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 22:08

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 22:30

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 22:38

Cayenne schreef:
Het is weer eens wat anders! :D

Leuk huis: Maar wanneer je dacht alles te krijgen voor die prijs.. Think again! :P
Het is gewoon een twee onder 1 kap woning :+
https://www.funda.nl/koop/ouderkerk-aan ... nweg-12-a/
Weet iemand wat die 4 hoge palen zijn? Is dat voor stroom?

Hhmmm, ja, maar niet wat jij denkt :+

Niet helemaal duidelijk maar ik heb ooit eens zo'n zelfde constructie geplaatst als blixemafleider voor een gebouw.
Mooie oplossing? Nee. Bovendien lijken de masten onbehandeld dus dat roest op enig moment door.....

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 22:43

Bliksemafleiders? Ok, ééntje zou ik nog snappen, maar 8 van die dingen lijkt me wat over de top? :P
(Achter het huis staan er nog 4).
Er zit idd wel zo'n punt op de palen die je vaker bij bliksemafleiders ziet.

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 23:03

Nou...als die bliksemafleiders geplaatst zijn toen het pand nog zn oorspronkelijke functie had, dan snap ik wel dat ze voor 'over the top' gingen; met duizenden kilo's munitie zit je niet te wachten op een blikseminslag die de boel in de hens zet.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 23:03

Cayenne schreef:
Bliksemafleiders? Ok, ééntje zou ik nog snappen, maar 8 van die dingen lijkt me wat over de top? :P
(Achter het huis staan er nog 4).
Er zit idd wel zo'n punt op de palen die je vaker bij bliksemafleiders ziet.

Ik denk ook dat het (oude) bliksemafleiders zijn, het was nl een munitieopslag.
Citaat:
Voormalige munitiedepot

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-22 06:30

Jemig die prijs, en dan heb je dus niet eens het hele pand. Voor dat geld ga je toch naar iets anders op zoek lijkt me?

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-22 07:13

Na wat pb'tjes met een bokker ben ik er achter dat het idd bliksemafleiders zijn :D En idd logisch natuurlijk met zo'n historie.
MizzMontana: Dat vind ik dus ook. Ruim 2.5 miljoen en dan heb je nog steeds directe buren :+

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-22 08:23

Dat huis in vlagtwedde <3

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-22 09:37

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-22 09:49

Wij hebben straks de bezichtiging ben benieuwd ;)

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-22 09:50

Spannend! Ik duim!