Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
linda2008 schreef:Horsii, spannend! Ik duim mee
Ons huis is gister online gekomen, ik vind het ook allemaal super spannend! Maandag gelijk bellen om te horen hoe veel reacties er op gekomen zijn
https://www.funda.nl/koop/deest/huis-42 ... straat-43/
linda2008 schreef:Ik heb natuurlijk al wel gesprek gehad met een financieel adviseur, maar ik heb nog geen aankoopmakelaar in hand genomen.
ingedebruijn schreef:Pohhh abnormaal zeg en jullie zoeken ook niet in een laag segment geloof ik. Sterkte met deze tik weer.
Kijkdagen bij m'n ouders gaan ook niet zo vlot. 3 van de 5 kwamen niet eens opdagen en een die wel kwam kan het niet betalen. Vraag me dan echt af wat je daar komt doen.
Tot op heden ook nog geen bod ontvangen maar dat kan nog komen natuurlijk.
horsii schreef:ingedebruijn schreef:Pohhh abnormaal zeg en jullie zoeken ook niet in een laag segment geloof ik. Sterkte met deze tik weer.
Kijkdagen bij m'n ouders gaan ook niet zo vlot. 3 van de 5 kwamen niet eens opdagen en een die wel kwam kan het niet betalen. Vraag me dan echt af wat je daar komt doen.
Tot op heden ook nog geen bod ontvangen maar dat kan nog komen natuurlijk.
Weinig animo zeg en vervelend dat ze dan niet op komen dagen..
Zoeken niet in het lage segment nee.
horsii schreef:Miranda Malik, hopelijk negatief. Vervelend dat het niet door kon gaan.
Hier is ons bod afgewezen. 50.975 boven de vraagprijs was helaas niet genoeg.
Via kennissen die de buurman kennen gehoord dat er ruim een ton overboden is.
Had zo gehoopt dat het ons een x gegund was maar helaas. Had er dit keer ook een goed gevoel over. Maar ik zat er naast.
Wachten op nieuw aanbod.
Mindim schreef:Misschien hebben we het wel over hetzelfde, maar hier in de buurt gaan ook betaalbare huizen gebouwd worden die alleen beschikbaar zijn voor mensen uit het dorp of binding hebben met het dorp. Mensen van elders uit het land worden afgewezen. Ik vind het een goed initiatiefBij ons in de buurt gaan kavels in de verkoop. Maar heel kort en enkel ruchtbaarheid in de buurt. Om mensen in de buurt een kans te geven, voor mensen uit andere delen van het land ze uit bieden. Ik vind dat een goed initiatief. Ze komen daarna ook niet weer op de markt bij mijn weten.
Gebeurd dat elders ook?
flooooo schreef:Hier volgende week weer een bezichtiging, erg leuk huis, moet wel wat gebeuren. Maar de kijkdagen zaten al bijna vol terwijl ik direct gebeld heb. Helaas kunnen we op deze vraagprijs niet mega veel overbieden dus we gaan het weer meemaken.
https://www.funda.nl/koop/meppel/huis-4 ... lingen-23/
Voor de liefhebbers even een linkje.
ingedebruijn schreef:Ja in totaal 12 kijkers ingepland maar gedeelte dus al zinloos of niet gekomen. Morgen nog 5 in de planning dus hopelijk komen die wel gewoon.
flooooo schreef:Hier volgende week weer een bezichtiging, erg leuk huis, moet wel wat gebeuren. Maar de kijkdagen zaten al bijna vol terwijl ik direct gebeld heb. Helaas kunnen we op deze vraagprijs niet mega veel overbieden dus we gaan het weer meemaken.
https://www.funda.nl/koop/meppel/huis-4 ... lingen-23/
Voor de liefhebbers even een linkje.