Janine1990 schreef:Mooi!
En spot ik daar nu een total eclipse of the heart quote?![]()
Die vind ik heel erg gaaf!
Hahaha ja goed gezien! Dat is mijn all time favorite karaokeliedje. Op onze bruiloft moest ik ook karaoke zingen en dit was de beloning

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Mloes schreef:Tijdje terug tips gevraagd hoe ik onze witte woonkamer wat meer kleur kon geven. Dit is het worden (Early dew van Flexa, volgens mij had iemand hier die ook getipt):
[ [url=m/NFOZBk.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/yzceTd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heel blij mee! Dus dank voor het meedenken!
Queelens schreef:Dat heb je goed gedaan Debbie haha! Ik ben altijd heel erg slecht om dingen in de aanbieding te kopen..
Ga het met gordijnen wel proberen nu.
Woensdag gaan we onze vloer inmeten met de leverancier. Ben benieuwd. Begin een beetje in het stadium te komen dat ik overal over begin te twijfelen. Is de vloer wel zoals ik het bedacht had, komt die er in het echt toch niet anders uit te zien? Is de bank niet te donker? Verschrikkelijk
Janine1990 schreef:Help!!!
Ik heb een nieuw vloerkleed gehaald en ik twijfel weer net zo erg als bij de oude die er toch bijna 3 jaar heeft gelegen...
Oud:
[ [url=m/HoVjFn.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Df1w9I.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nieuw:
[ [url=m/9l3oDG.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/rExKKs.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ben benieuwd wat jullie er van vinden... Tafeltje bij nieuw staat er ff op voor mezelf
Storm schreef:SpikkelFire schreef:Ja zijn lades idd!
Superleuk! Waar komt deze vandaan?
En het kleed is juist prachtig Janine, staat echt heel erg mooi en op de laatste foto echt helemaal mooi af.