Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janine1990 schreef:Ik wil graag iets nieuws in deze pot:
[ [url=m/kDoCiu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Huidige plant is aan het wegteren van binnen uit en de pluimen zijn veel te groot... Afknippen wordt echt niet mooier... De plaats voor de plant is ook niet echt ideaal. (voor het raam is in de zomer geen optie, alles brand daar dood.
Hebben jullie suggesties? Ik vind de pot zo mooi...(hij is trouwens ovaal, max 20cm breed)
Janine1990 schreef:Sanseveria vind ik erg leuk! Alleen bovenop de kast niet zo geschikt ben ik bang![]()
Hedera vind ik echt niet fijn.
Op dit moment kom ik niet verder dan een nieuwe van dit er in. Maar dat is meer omdat het tuincentrum niet zo'n groot aanbod had
Janine1990 schreef:Nope, ain't gonna happen...
Voor die paar euro ga ik niet zeulen met stekjes. Dit ding beland gewoon in de container.
Darah3 schreef:Janine1990 schreef:Nope, ain't gonna happen...
Voor die paar euro ga ik niet zeulen met stekjes. Dit ding beland gewoon in de container.
Heb je geen weggeef pagina bij jou in de buurt op FB?
Zonde om je plant weg te gooien!
Mijn stekjes geef ik ook weg via FB (en heb laatst gratis een yucca stekje opgehaald).
Hangende planten vind ik altijd wel leuk op een kast.
Klimop? Of String of Hearts/pearls plant?
Ik heb van de week weer nieuwe planten binnen gekregen, waaronder een gatenplant
_San87_ schreef:Janine1990 schreef:Oh wauw, ik ben helder vandaag![]()
Sanseveria is vrij hoog, ik heb boven mijn kast ongeveer 60cm ruimte, de pot is zeker 35cm hoog...
Ja ik zeg net, je hebt ook klein blijvende soorten. Ik heb op het werk eentje van 15 cm hoog die niet groter wordt.
Benthe schreef:Niet weggooien hoor die graslelie!! Wil iemand vast wel hebben. Op zo’n hoge plek is een leuke hangplant misschien wat? Zoals een scindapsus of een rhipsalis soort.