Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
, hun woning stond nog niet te koop en eigenlijk wisten ze ook niet welke stappen erna volgde. Onze makelaar heeft gezegd dat er 2 opties waren, wederom een leuk huis aan hun neus voorbij laten gaan en eerst verkopen en dan huren of hopen dat hun droomhuis te koop staat op dat moment, of de gok nemen en overdracht van onze woning over een half jaar en in de tussentijd hun woning verkopen.1 juni zou voor ons ideaal zijn namelijk. ook gezegd dat de woning vrijdag online op funda komt en het dan erg snel kan gaan met onze woning dus de druk ook wat opgevoerdColien schreef:Tiggs schreef:
Waarom ben je afhankelijk van het Kadaster?
Omdat het perceel nog geen officieel perceel is. Het is nu nog één perceel samen met de buren en tevens verkopers (oude boerderij geweest die in tweeën gesplitst is)
Tiggs schreef:Colien schreef:Omdat het perceel nog geen officieel perceel is. Het is nu nog één perceel samen met de buren en tevens verkopers (oude boerderij geweest die in tweeën gesplitst is)
Het uitmeten kan tegenwoordig super snel digitaal, dat zou ik eens bij de notaris navragen.
@Lynn Nikita: hebben jullie zonder voorbehoud financiering geboden? Vond je dat niet eng?
Als dat zo is, dan kunnen we onze prijs nog meer omhoog gooien namelijk en dan wordt het wel interessant

Lynn_Nikita schreef:EllaBellaah al aan het klussen?
De woning is vrijdag op funda gekomen en heb al 3 bezichtigingen doorgekregen, dat zijn er al 6 3 via facebook preview en nu 3 via funda
1e was erg positief maar mistte net een extra ruimte en is aan het bekijken of er iets bijgebouwd kan worden op de keukenaanbouw en moet eigen woning nog verkopen
2 geen hoogte van te krijgen, zeiden niks volgens de makelaar en hij was erg negatief ivm eternietplaten onder het dak, wat gewoon mag maar dat geloofde hij niet
3 ook erg positief en ook eigen woning nog niet in de verkoop maar heeft meteen wel al een afspraak gemaakt bij mijn makelaar
het is echt veel werk maar alles knapt er zo ontzettend van op, en het valt me niet tegen hoeveel we op een dag gedaan krijgen. Het schuren en voorbereiden was veel werk en niet leuk, nu we aan het schilderen zijn is het pas echt leuk!