Geeft gelijk een ander beeld. Volgende week komt de stukadoor om een offerte te maken.
Maar zal nog niet zo snel aan de beurt zijn geloof ik. Ze hebben het allemaal smoordruk...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Noor schreef:Hallo,
Zouden jullie me kunnen helpen met het kiezen van kleuren?
Ik woon in een klein appartement van 55m2. Ik wil wat anders dan witte muren en heb nu een blauw-grijze kleur in m'n hoofd gehaald (voor de volledigheid: voor alle muren). Nu heb ik vandaag Frosted Sky (te blauw) en Grijsblauw (te donker) van Flexa geprobeerd, maar beide helaas niet.
Wie o wie weet een grijs-blauwe kleur die geschikt zou zijn voor een volledig appartement?
Samo schreef:Maris ik heb deze stoel afgelopen weekend gezien bij de meubelwinkel hier. In de kleur van jouw plaatje. Maar hun website staat leverbaar in 3 kleuren... Wie weet!
http://www.onstenkmeubelen.nl/?pageid=1 ... uctid=1582
Noor schreef:Hallo,
Zouden jullie me kunnen helpen met het kiezen van kleuren?
Ik woon in een klein appartement van 55m2. Ik wil wat anders dan witte muren en heb nu een blauw-grijze kleur in m'n hoofd gehaald (voor de volledigheid: voor alle muren). Nu heb ik vandaag Frosted Sky (te blauw) en Grijsblauw (te donker) van Flexa geprobeerd, maar beide helaas niet.
Wie o wie weet een grijs-blauwe kleur die geschikt zou zijn voor een volledig appartement?
Ik ben eigenlijk weg van: Wedgewood grey, maar die kan je in Neserland niet krijgen?