Fun-da deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

hobbelheks

Re: Fun-da deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 08:13

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 08:17

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 08:30

hobbelheks schreef:
Laten we binnen en buiten bij elkaar betrekken.
ja in een kleurloze betonnen massa als tegenwicht voor het wonen in het buitengebied :D
https://www.funda.nl/koop/waskemeer/hui ... ergweg-17/

Vind t binnen totaal niet beton en het asfalt had daar een functie als boeren bedrijf :') vind t juist verwarrend de te kitscherige stijl binnen

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 11:59

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 12:05

hobbelheks schreef:
Laten we binnen en buiten bij elkaar betrekken.
ja in een kleurloze betonnen massa als tegenwicht voor het wonen in het buitengebied :D
https://www.funda.nl/koop/waskemeer/hui ... ergweg-17/

zonde zeg; hier zou je zo makkelijk iets prachtigs van kunnen maken. Nu is de binnenkant voor het overgrote deel een kwestie van wat potten verf halen en dan knapt het al weer heel wat op ipv dit karakterloze wat het nu is.
Buitenkant is erger idd; dat gaat een hoop geld kosten om de open luchtplaats terug te brengen naar een warme tuin die past bij de omgeving. Vooral die gigantische betonplaat; wie verzint dat nu?
Ik heb ook een schijthekel aan tuinieren, maar 10 keer liever elk week wat onkruid verwijderen dan zo'n lelijke plakkaat beton naast de deur

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 13:23

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 13:32

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 14:13

Snippergroen schreef:
Cayenne schreef:
Foto 5!!! :D :D :D
Eindelijk eens iets origineels! :)) Leuk!
https://www.funda.nl/koop/augustinusga/ ... geloane-6/

Ik hoop dat de nieuwe eigenaar wat van de fantastische details laat zitten. Wat een gaaf huis zeg :+:

Hoe hebben ze dat met die douche gedaan? Die zit voor een raam? Is het een gesloten douchecabine zeker, met transparant glas? Ik eil mijn douche ook verplaatsen maar raam zit in de weg.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 16:41

mysa schreef:
Hoe hebben ze dat met die douche gedaan? Die zit voor een raam? Is het een gesloten douchecabine zeker, met transparant glas? Ik eil mijn douche ook verplaatsen maar raam zit in de weg.

Dat is de weerspiegeling van het raam wat boven het bad zit :+

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 17:32

Cayenne schreef:
Een betaalbaar huis met land, stallen, bak en grenzend aan een natuurgebied.. Dat zal wel snel verkocht zijn.
https://www.funda.nl/koop/vlagtwedde/hu ... straat-66/

Ik zou me van dat natuurgebied niet al te veel voorstelling maken en ben je er ooit geweest?

Vriendin van ons woont een paar honderd meter verderop; leuk om eens langs te gaan maar wat een mijl-op-zeven voordat je er bent.....

tantesam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 17:56

Cayenne schreef:
Een betaalbaar huis met land, stallen, bak en grenzend aan een natuurgebied.. Dat zal wel snel verkocht zijn.

Dit huis heeft in het voorjaar ook te koop gestaan en was toen snel verkocht. Ik vind het een superleuk huis

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 18:09

ikke schreef:
Cayenne schreef:

Ik zou me van dat natuurgebied niet al te veel voorstelling maken en ben je er ooit geweest?

Vriendin van ons woont een paar honderd meter verderop; leuk om eens langs te gaan maar wat een mijl-op-zeven voordat je er bent.....

Maar voor dat geld weet je ook in welke hoek je zit.
Als dit in de provincie Utrecht of Gelderland stond, dan was het een andere vraagprijs geweest.
Ik vind het een leuk huis en voor mensen die in die omgeving zoeken en paarden aan huis willen echt een buitenkansje.

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 18:41

Cayenne schreef:

Die makelaar is wel heel erg snel onder de indruk van een paar bomen met z'n ; grote bossen rond Ter Apel en Sellingen....ik had al zoiets toen ik het las; sinds wanneer heeft Groningen een groot bos, laat staan grote bossen?
Maar het satellietkaartje liet al vrij snel zien dat mijn scepsis over die zogenaamde grote bossen meer dan gerechtvaardigd was.

Wel een leuk huis voor niet al te veel geld met in elk geval op loopafstand een bosje die in elk geval groot genoeg is om met de hond te lopen.....voor rijden met paard zou ik toch echt de trailer pakken en naar een echt bos gaan, zoals bv bij Gasselte of Exloo; moet toch niet al te lang rijden zijn met de trailer vanaf dat adres.

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 19:02

xxCYNNxx schreef:
Cayenne schreef:

Die makelaar is wel heel erg snel onder de indruk van een paar bomen met z'n ; grote bossen rond Ter Apel en Sellingen....ik had al zoiets toen ik het las; sinds wanneer heeft Groningen een groot bos, laat staan grote bossen?
Maar het satellietkaartje liet al vrij snel zien dat mijn scepsis over die zogenaamde grote bossen meer dan gerechtvaardigd was.

Wel een leuk huis voor niet al te veel geld met in elk geval op loopafstand een bosje die in elk geval groot genoeg is om met de hond te lopen.....voor rijden met paard zou ik toch echt de trailer pakken en naar een echt bos gaan, zoals bv bij Gasselte of Exloo; moet toch niet al te lang rijden zijn met de trailer vanaf dat adres.

Voor een gemiddelde ruiter, zeg 15 q 20km per rit, is het echt groot genoeg om je een dag of 3 a 4 te vermaken zonder vaak over dezelfde paden te hoeven :o

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 19:59

Ik vraag me meer af waarom het binnen een half jaar weer te koop komt.

tantesam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 20:38

Fitzroy schreef:

Precies, ik ook!

EllyC

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 06:50

Leuk huis. Snapte dat lage hekje achter in de tuin niet totdat ik filmpje zag.
Wel jammer dat woonkamer aan de voorkant zit, ik zou toch graag over de tuin/weilanden uit willen kijken.
De paarden (of moet ik zeggen paard, want zie er maar 1) lijken in een stal bij de bak te staan. Pff dan moet je met voer door de bak banjeren en idem met mest. Ook bak als paddock gebruiken niet ideaal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 07:46

Ruimte genoeg om dat aan te passen... misschien kunnen ze de huidige gwl prijzen niet betalen en staat het daarom weer te koop? Of ze komen gewoon uit de randstad en worden nu al gillend gek van de stilte :+

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 08:56

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 09:54

Wij hebben morgen een bezichtiging bij een boerderij "helaas wel weer met wat haken en ogen" Story of our life. Het betreft een cultuur historisch waardvol pand en grond. Waar ze mee bezig zijn om er de stempel monument op te plakken. Maar verder wel veel mogelijkheden en ruime loods dus wel iets waar we Iig naar moeten kijken dan.

martichr

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 10:09

tantesam schreef:
Fitzroy schreef:

Precies, ik ook!

Koper zal de financiering wel niet rond gekregen hebben o.i.d..

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 10:17

Die in Vlagtwedde heeft niet eerder te koop gestaan hoor. Ik weet wie de huidige bewoners zijn, en die zitten er echt al jaren. Voorheen hadden ze idd wel 2 paarden, nu is het er idd nog maar 1, en daar is een reden voor. Net als de verkoop van het huis. Heeft niks met de plek of kosten te maken.

In dezelfde straat heeft begin dit jaar wel een ander paarden object te koop gestaan.

martichr

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 10:21

Caily schreef:
Die in Vlagtwedde heeft niet eerder te koop gestaan hoor. Ik weet wie de huidige bewoners zijn, en die zitten er echt al jaren. Voorheen hadden ze idd wel 2 paarden, nu is het er idd nog maar 1, en daar is een reden voor. Net als de verkoop van het huis. Heeft niks met de plek of kosten te maken.

In dezelfde straat heeft begin dit jaar wel een ander paarden object te koop gestaan.

Hij heeft wel dit voorjaar te koop gestaan, is afgemeld en nu opnieuw in de verkoop gekomen.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 10:26

martichr schreef:
Caily schreef:

Hij heeft wel dit voorjaar te koop gestaan, is afgemeld en nu opnieuw in de verkoop gekomen.

Dat is ook bij een woning hier in de buurt gebeurd. En het blijkt dat die makelaar het eraf heeft gehaald en opnieuw heeft aangeboden want dan komt er "nieuw" in de verkoop. En dat trekt kijkers ;)

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 10:28

Caily schreef:

Afbeelding