Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Earth schreef:Wij zitten overigens in het proces van onze hypotheek overzetten. Onze hypotheker zegt dat we maar €5000.- boete hebben, ideaal dus. Maar nu vraag ik me af of je direct ook opnieuw een bouwdepot mee kunt financieren. Weet iemand dat?
linda2008 schreef:Earth schreef:Wij zitten overigens in het proces van onze hypotheek overzetten. Onze hypotheker zegt dat we maar €5000.- boete hebben, ideaal dus. Maar nu vraag ik me af of je direct ook opnieuw een bouwdepot mee kunt financieren. Weet iemand dat?
Ja dat kan zéker! Hebben wij begin dit jaar ook gedaan
Earth schreef:Wij zitten overigens in het proces van onze hypotheek overzetten. Onze hypotheker zegt dat we maar €5000.- boete hebben, ideaal dus. Maar nu vraag ik me af of je direct ook opnieuw een bouwdepot mee kunt financieren. Weet iemand dat?
MirandaMalik schreef:Horsii ik zal ook voor je duimen!
Het is echt een rollercoaster, toen wij het huis kregen moest ik helemaal bijkomen, leek net of we gewoon weer verder moesten zoeken en bieden.
linda2008 schreef:Horsii, spannend! Ik duim mee
Ons huis is gister online gekomen, ik vind het ook allemaal super spannend! Maandag gelijk bellen om te horen hoe veel reacties er op gekomen zijn
https://www.funda.nl/koop/deest/huis-42 ... straat-43/
linda2008 schreef:Ben ik straks de enige die nog aan een zoektocht moet gaan beginnen?![]()
Haha super leuk allemaal zo dicht bij elkaar, spannend!