Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anna79 schreef:Voor ons is het D-day vandaag, we gaan over![]()
Ik vind het erg spannend, vooral vanwege de katten, ik heb één hele bange, maar tot nog toe houden ze zich goed met alle drukte van de afgelopen weken. Hopelijk kunnen ze het vandaag ook aan.
Anna79 schreef:Ik zit inmiddels met de katten op onze slaapkamer met een feliway in het stopcontact en allerlei kleedjes en mandjes van de katten. Zo hebben ze in ieder geval bekende geuren. Ze zijn redelijk rustig, maar ik zal straks toch verder moeten...
Anna79 schreef:Joolien, ze zoeken juist enorm steun bij mij, dat is een enorm verschil met onze verhuizing 5jaar geleden, toen had de bange zich helemaal ondergepiest en verstopt onder het bed. Nu zat ie op een gegeven moment met me te kroelen en te spinnen. Dus ja ik ga er af en toe wel even heen...
Colien schreef:Onze bedenktijd is afgelopen rondom het voorlopig koopcontract![]()
We hopen nog tussen kerst en oudjaar de sleutel te krijgen maar dat hangt allemaal af van het kadaster.
Ondertussen is vanochtend het appartement van mijn vriend op Funda gekomen. Binnen een half uur tijd is de eerste bezichtiging al gepland
Colien schreef:Onze bedenktijd is afgelopen rondom het voorlopig koopcontract![]()
We hopen nog tussen kerst en oudjaar de sleutel te krijgen maar dat hangt allemaal af van het kadaster.
Ondertussen is vanochtend het appartement van mijn vriend op Funda gekomen. Binnen een half uur tijd is de eerste bezichtiging al gepland
Tiggs schreef:Colien schreef:Onze bedenktijd is afgelopen rondom het voorlopig koopcontract![]()
Waarom ben je afhankelijk van het Kadaster?
Prairy schreef:Lynn Nikita, je kunt het natuurlijk zien als pech, maar ook als 'het lot', dat het zo had moeten zijn dat jullie het juiste huis hebben gevonden
Prairy schreef:Tipje voor de bezichtiging als je honden in huis hebt, zet even iets van geurkaarsen oid neer. Je ruikt ze vaak wel toch ook al denk jij van niet.