Ja waw, het valt hier met bakken uit de hemel het laatste halfuur.
Agossie
Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-17 16:37
Ik heb bij mijn merrie ook de regendeken opgedaan. Ze stond met de haren op en voelde koud aan. Buitje regen erbij zou haar echt aan het rillen gekregen hebben.
In de rijbak was een zandstorm gaande, dus rijden zit er echt niet in.
Hier een vlagerige wond maar sinds 18 droog Op Texel is het wel heel goed aan het spoken. Ze staan klaar met kiepwagen vol zand om strandhuisjes en kiosk bij paal 9 extra te beschermen maar kunnen vanwege de wind en hoog water het strand niet op. Water staat echt tot aan de huisjes en de kiosk. Morgenochtend is bij vloed de waterstand nog 1.60 hoger dus het is te hopen dat het versterken en aanleggen van een extra wal vannacht gaat lukken. Prachtig hoor dat natuurgeweld maar het worden op het eiland toch spannende uurtjes
Oeh, dat is zeker spannend! Ik hoop dat alles goed gaat.
Hier zojuist nog edn flinke bui en ik gok dat er meet zullen volgen. Vanavond uit het niets onweer. Apart, maar het gaf mij okk wel een knus gevoel. Hopen dat het morgen toch beter wordt.
De paarden staan 24/7 buiten en wat waren ze zacht vanmorgen, helemaal schoongespoeld mijn planten en de wei kunnen de buien echt wel gebruiken, maar jammer dat er zo veel wind staat. Vanaf morgen wordt het weer beter PrizTwir, hopen dat je dan toch nog een beetje kan genieten
Hier ook heel veel regen,wat we ook echt nodig hebben.Die harde pokkewind mag weg gaan,die hebben we niet nodig. Vanmiddag zou het gaan opklaren en neemt die pokkewind ook weer af,gelukkig.