Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Liselot schreef:WHAAAAAAA, net een bod gedaan op het huis! En nu in spanning zitten tot ik wat hoor
Liselot schreef:Ik hoef geloof ik ook geen medische keuring, bedrag is laag zat. Opzich wel fijn aangezien er genetische borstkanker in de familie zit.
Symbeami schreef:Mjetterd hoe is het nu? Ik vind het maar een raar verhaal dat de verzekeringen zoveel macht over je hebben. (want daar komt het m.i. op neer)
pmarena schreef:Echt waardeloos, eikels ook allemaal...wij hadden het ook, allemaal zo heel laconiek doen van joh maak je niet druk, komt allemaal wel in orde.... zij zijn niet degene die een enorme boete boven het hoofd hangt, of die voor lül staan bij de verkopende partij
pmarena schreef:Ik weet exact wat je bedoelt.....waar-de-loos. Zelf ben je al weken van de leg en aan de schijt ervan, en zo'n eikel is lekker relaxed van "komt wel goed".... wij hebben er ook constant achteraan moeten zitten, en ondanks alle beloftes hebben wij godzijdank zelf met de verkopers en notaris uitstel kunnen regelen want het ging er dus inderdaad overheen..... maar dat was allemaal geen probleem hoor.....pffffft wat een waardeloze ervaring en wat een stress en frustratie![]()
Het klinkt ook heel erg zoals dit van jou en eerlijk is eerlijk, het klinkt gewoon echt niet alsof dit op tijd geregeld gaat zijn....als ik jou was zou ik even contact opnemen met je hypotheekverstrekker zelf, als je nu via een (lakse) tussenpersoon werkt?
Mjetterd schreef:pmarena schreef:Ik weet exact wat je bedoelt.....waar-de-loos. Zelf ben je al weken van de leg en aan de schijt ervan, en zo'n eikel is lekker relaxed van "komt wel goed".... wij hebben er ook constant achteraan moeten zitten, en ondanks alle beloftes hebben wij godzijdank zelf met de verkopers en notaris uitstel kunnen regelen want het ging er dus inderdaad overheen..... maar dat was allemaal geen probleem hoor.....pffffft wat een waardeloze ervaring en wat een stress en frustratie![]()
Het klinkt ook heel erg zoals dit van jou en eerlijk is eerlijk, het klinkt gewoon echt niet alsof dit op tijd geregeld gaat zijn....als ik jou was zou ik even contact opnemen met je hypotheekverstrekker zelf, als je nu via een (lakse) tussenpersoon werkt?
Tja, het klinkt inderdaad niet leuk dat we het waarschijnlijk niet gaan redden. Maar ik ben wel zelf zo realistisch dat ik dat zelf ook denk.
Volgens mij ligt de zorg nu bij de levensverzekering, die nu dus het keuringsrapport van de arts moet krijgen, en daar weer wat mee moet gaan doen.
We hebben hypotheek offerte al getekend, en de hypotheker zei: 'Nu moet de bank alleen nog een definitief akkoord geven'.
Maar dat blijkt dus wel heel veel meer dan dat te zijn.
Kun je zonder levensverzekering geen hypotheek afsluiten? Dat je daarna je levensverzekering nog regelt?
deviltjh schreef:Ja, maar de keus om het compleet te vernieuwen,
zou iedereen snappen als je de staat van de zolder zou zien,
balken waren op sommige plekken nog maar de helft van de breedte,
en het asbestrisico willen wij niet nemen.
Idefix4, niet zo duur? dat wist ik niet,
had juist begrepen dat het juist heel duur was!
Hopelijk vind je een mooi kleurtje avaluna