Conclusie, zij zijn nog steeds op zoek naar een huis en ze zijn ongeveer €50.000 misgelopen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Brainless schreef:Earth schreef:Ik snap dat ook niet. Waarom wil je zoveel mensen laten kijken? Willen ze 2 ton overbod hebben ofzo? Belachelijk
Werkt beide kanten op.
Hier hoor je ook potentiële kopers "klagen" dat de kijkdag(en) al vol zit en zij ook graag een kans hadden gemaakt om te komen kijken.
Brainless schreef:Wat daar de oorzaak van is weet ik niet, want bij sommige die te koop staan denk ik: Jeeh wat een prijs of :Goh daar zit nog best werk aan, en die zijn dan zo weg en andere waarvan ik denk: waarom is die nog niet weg?
Earth schreef:Bij ons zijn de overburen erin getrapt. Wilde verkopen, een verhuurmannetje kreeg er lucht van en bood ze een jodenbedrag voor het huis, met voorwaarde dat ze erin konden blijven wonen. Ze hebben het daardoor ook niet op de markt gebracht.
Conclusie, zij zijn nog steeds op zoek naar een huis en ze zijn ongeveer €50.000 misgelopenWij vonden dat een beetje naïef
Maar die verhuurder lacht zich helemaal kapot natuurlijk.
linda2008 schreef:horsii schreef:Neehoor Linda, wij gaan bijna zoekmaand 15 in.
Oke... doeiii enthousiastme![]()
linda2008 schreef:horsii schreef:Neehoor Linda, wij gaan bijna zoekmaand 15 in.
Oke... doeiii enthousiastme![]()
xSwanHeart schreef:Leuk, allemaal zo dicht bij elkaar met de overdracht. Wij mogen 7 december! (En moeten nog beginnen met inpakken, oeps)
idinn schreef:Horsii, al in kadaster gekeken? Daar staan ze meestal wel in. Kan evt wel kijken als je het adres doorgeeft. Heb een inlog van werk.
Linda, het is mogelijk hoor. Collega van mij ging voor mijn gevoel vorige week op huizenjacht en heeft nu een huisje gekocht al. Ouders hielpen wel mee, anders was het als starter hopeloos. Maar het kan dus nog best snel lukken
Wij hebben teveel eisen, dus zoeken denk nog wel een jaar of 5