Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Morpheus81 schreef:Wij hebben ons nieuwe huis recentelijk gekocht via Facebook!De verkopers wilden verkopen, maar hadden nog niet heel veel haast. Ze hadden een aantal redelijk mooie foto's en een heel korte beschrijving op FB gezet. Deze werd in 1 dag 2300x gedeeld en kwam zodoende ook bij ons terecht.
We verwachtten er niet teveel van, maar zijn toch gaan kijken en het was liefde op het eerste gezicht. Wij hebben het dus vrijwel direct gekocht (uiteraard nog wel een BTK ed laten doen).
Deze mensen hebben hun huis dus echt in no time verkocht, zonder makelaarskosten. Ik wil maar zeggen, het kan! En mocht het niet snel genoeg lukken, kun je natuurlijk altijd nog een makelaar inschakelen.
EllaBellaah schreef:Bij ons precies hetzelfde, ook via Facebook en daar stond zelfs niet echt een beschrijving bij en maar één foto van de voorkant van het huis. Het heeft bij ons in totaal van eerste bezichtiging tot overdracht 7 weken geduurden bij jullie?
We moeten nog een weekje wachten en dan krijgen we de sleutel
Vanmorgen de rekening gekregen van de notaris waar alle kosten koper op staan behalve de taxatie, dat was wel even slikken
F_Orumster schreef:Je kan voor €2.4 ook opvragen tegen welke prijzen huizen van de hand zijn gegaan (https://www.kadaster.nl/producten/wonin ... informatie)
Kijk ook even hoe snel de huizen rondom verkocht raken (funda).
Bezichtinging aanvragen deed ik via de button op de site, kun je voorkeursdagen aangeven ook.
Ladyloe schreef:Ik heb zojuist te horen gekregen dat de verkopers mijn bod hebben geaccepteerd!Half Augustus krijg ik de sleutel