Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Symbeami schreef:Anderhalve week is nog maar heel kort hoor Angela. En dat het voor de open huizen dag rustiger is dat klopt inderdaad. Maar daarna heb je juist wel weer kans op kijkers. (dus ook als je niet mee gedaan hebt)
Open huizen dag zijn toch ook heel erg veel mensen bij die puur oriënterend zijn. Maar volgens de statistieken worden er wel meer huizen verkocht n.a.v. de open huizen dag.
Marcato schreef:Het ziet er naar uit dat wij niet mee gaan doen aan de open huizen route. Gister een bod gekregen waar we hoogstwaarschijnlijk wel uit gaan komen. Spannend!! We staan nu net 2 weken op de markt.
Helaas dus wrs geen kerst meer vieren in ons huis, haha! Nu heel hard op zoek naar een nieuw huis voor onszelf of een tijdelijk huurhuis. Helaas liggen de koophuizen waar wij willen wonen niet voor het oprapen.
Marcato schreef:Het ziet er naar uit dat wij niet mee gaan doen aan de open huizen route. Gister een bod gekregen waar we hoogstwaarschijnlijk wel uit gaan komen. Spannend!! We staan nu net 2 weken op de markt.
Helaas dus wrs geen kerst meer vieren in ons huis, haha! Nu heel hard op zoek naar een nieuw huis voor onszelf of een tijdelijk huurhuis. Helaas liggen de koophuizen waar wij willen wonen niet voor het oprapen.
Eulogy schreef:Wat spannend Marcato, ik duim voor je!![]()
Ik reed net door de stad en zag nog een interessant nieuwbouwprojectWas bang dat het te duur zou zijn (door de locatie, heel centraal en aan het water) maar dat valt mee. Wel aan de bovenkant van ons budget, maar wel betaalbaar. Vriendlief blijft een beetje hangen bij het idee van 2 slaapkamers en het wil volgens mij niet tot hem doordringen dat we dat voor ons budget en in het centrum (zijn "eis" omdat hij veel werkt en niet te ver wil reizen naar kantoor) niet gaan vinden, en al helemaal niet als het nieuwbouw moet zijn
Szan schreef:Mag ik mij ook melden hier als woningzoekende?
Mijn vriend en ik zijn sinds een paar weken op zoek naar nieuwe woning. Wij gaan overigens (als een van de weinigen in dit topic?) huren en nog niet kopen. Ik lees al wel een tijdje mee met de kopers, dat vind ik erg leerzaam 'voor later'. Las ook iets over wonen in Engeland, gaaf!