Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Malenka schreef:Als ons huis een koophuis was had ik heel graag hele donkergrijze tegels gehad in de badkamer en dan gecombineerd met hout en zachtgroen.
Maar goed. Ik kies vaker voor 'andere' dingen. Zo zijn de muren in onze woonkamer lichtgroen en licht oudroze (net voor de trend losbarstte...), zijn de kozijnen en vensterbank antraciet en hebben we een vloer van OSB platen.
En onze slaapkamer is donker paars met een soort fuchsia-roze. Witte (9010) muren hebben we alleen bij de trap en op de overloop.
Gianti schreef:linnie050 schreef:Wij hebben op een fb groep witte meubels gekocht.
We moeten ze alleen opnieuw schuren en weer wit maken.
Ik ben niet van het stylen enz dus we hadden al jaren alles hetzelfde en er was niks geen gezelligheid aan.
Hoop dat ik straks met spulletjes er toch wat moois en gezelligs van kan maken.
Als het klaar is zal ik foto's plaatsen misschien hebben jullie dan ook nog wel tips voor de inrichting verder.
Nieuwe vloer komt ook nog later.
Gisteren voor vinyl wezen kijken maar de ondervloer is duurder dan het vinyl zelf....
Laminaat geen optie met de kat.
Ze heeft er nu ook weleens op geplast en dan komt het omhoog.
Wat voor vloer heb je nu liggen? Wij hebben pvc stroken geplaatst als vloer. Vind mooi en ideaal met beesten
dems75 schreef:allemaal
essiesilly schreef:Hier een stille meelezer, kunnen jullie misschien ook mee denken wbt m'n tuin?
karin1985 schreef:essiesilly schreef:Hier een stille meelezer, kunnen jullie misschien ook mee denken wbt m'n tuin?
Misschien kun je daarvoor beter terecht in het tuin topic;
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=139&t=1646111
karin1985 schreef:Ik had 2 verschillend groene muren, maar heb toch weer één wit gemaakt. Want alles straalde groen af door de weerkaatsing. Bovendien is blauw best een koele kleur.
Maris schreef:karin1985 schreef:Ik had 2 verschillend groene muren, maar heb toch weer één wit gemaakt. Want alles straalde groen af door de weerkaatsing. Bovendien is blauw best een koele kleur.
Ja, blauw is koel + Noorderlicht. Maar ik dacht dan aan middenblauw achter de bank en super licht blauw achter de TV. Maar dan is het nog veel blauw natuurlijk.
Ik vind wit achter een super mooi tV meubel en eiken planken zo saai.