Zeegse: LEUK! Met m'n eigen smaak meubels erin dan. En ik vind dat soort overkappingen voor je zwembad altijd 'n beetje spookhuizerig dus die zou ik ook vervangen waarschijnlijk anders durf ik niet binnen 5 meter van die kant van 't zwembad.
Burgum: Ook leuk! Kun je met 'n beetje werk iets heel moois van maken.
Houwerzijl: Lijkt bijna anti-kraak... en die vochtplekken overal lijken mij ook echt niet gezond inderdaad.
Enschede: Grappig! Beetje zo'n Rien Poortvliet huis maar dan wat moderner. Maar moest die eethoek er per se in?
Beekbergen 1: Mooi van de buitenkant (beetje te strakke tuin) maar van de binnenkant vind ik 'm echt té. Te groot en niet huiselijk.
Beekbergen 2: ... Eeeeeew.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 06-10-19 09:30
Die airfryer hebben we vaker gezien hier. Ik snap niet dat je zoiets kan verzinnen om te bouwen, maar ieder zijn ding. Hij staat al heel lang te koop volgens mij.
Iemand bekend met het dorp Den Andel in Noord Groningen? We zien daar leuke huizen, en het dorp schijnt qua sfeer wel leuk te zijn horen we, beetje vrij/artistiek.
Die in Enschede is leuk! Ik dacht al; wat weinig geld voor wat je krijgt. Maar toen zag ik inderdaad erfpacht.. Zonde, anders was hij zelfs voor een ton meer denk ik zo weg.
Ik kwam er net bij langs en zag het verkoopbord. Ik dacht; Oh, even op Funda kijken, wel een geinig huisje. Maar ik wist niet dat er binnen nog zo veel gebeuren moest.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 07-10-19 05:53
Pfoe nou daar ben je nog niet klaar idd. Ik was altijd wel benieuwd of je met zulke huisjes nog wat aan de zolder hebt (want daar zitten toch raampjes) maar lijkt erop van niet. Echt klein is het.
Zolder is bergzolder hoewel ik denk dat als je het dak isoleert je daar weinig aan over houd De eerste verdieping gewoon stahoogte zoals het er uit ziet op de foto. Maar vind het op zich wel een heel leuk huisje
Nou ja als je het geld hebt en een beetje handig bent kun je van zulke huisjes wel helemaal je eigen ding maken.
ClaudiaHS
Geplaatst: 07-10-19 14:18
Ik heb nu de eerste kijkers. Man wat een gehaast om het op tijd netjes te krijgen haha. Ben heel benieuwd hoe lang het gaat duren want ik heb geen idee waar ik nu heen moet gaan met 2 kinderen en ik denk dat ze wel even de tijd nodig hebben om alles langs te gaan