@ nien81: Het is laminaat. Een extra brede plank met V-groef. Hij lijkt echt heel natuurlijk hout achtig, voor een laminaatvloer. Dat was ons streven. Zo hout/natuurlijk mogelijk, maar dan nog enigszins betaalbaar. Ik vind het een mooie vloer
@ Leen: In de hal is 'Diepte' van Praxis. Echt heel stijlvol en mooi donkergroen! 's Avonds lijkt het bijna zwart met een groene tint, het is super gaaf. Helemaal als alles straks af is wat ik nog in gedachten heb.
Het is Hoomline volgens mij het merk. Maar als ik op de factuur kijk staat er weer heel wat anders Volgens mij iets van Hoomline Royal XL V2.. Maarja kleur staat er dan dus niet bij.
MoniqueT
Geplaatst: 06-06-18 16:09
Complimenten Limoen, prachtig!
karijn
Limoen wat onwijs mooi opgeknapt! Helemaal mijn smaak ook !!!!!
@ Suze : Hoe gaat het bij jullie ?
Hier nieuwe bank gekocht. Slechts 12 weken wachten ....... pfffff.
Anoniem
Geplaatst: 06-06-18 20:15
ow limoen. wat is het mooi! en die donkergroen van de hal... wouw!! wat zal het heerlijk wonen zijn zo!
wij schieten ook best op. ik vind het alleen zo lastig het goed op de foto te krijgen. alle kleuren lijken anders en het lijkt veel donkerder terwijl het juist zo licht is.
vandaag heel veel lampen, kapstokken en fotod ed opgehangen en begonnen aan het schapenhek voor rondom het zwembad. voor de veiligheid. er omheen komen borders met steentjes en bloemen.
paar foto's voor het idee
morgen ga ik de rolgordijnen halen. vrijdag wordt de eettafel met stoelen geleverd en zaterdag de meubels van Ikea.
Dit topic is zo leuk, ik doe veel inspiratie op door jullie mooie plaatjes, tof! Ik woon sinds een week of twee samen met mijn vriend in ons eerste eigen appartementje. Niet groot, wel erg fijn. Alles zelf uitzoeken was zo leuk!! Het is nog niet 100% af (wanneer is een huis dat wel, kan je je afvragen ) maar hier vast wat plaatjes van hoe het nu is