Op de foto staat er nog onkruid in

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Neonlight schreef:Goed nieuws vanuit egelland, vanaf dat we de bochten eraan hebben is de egel weer in het huisje aan het eten. Tenminste, ik heb hem nog niet gezien, maar iets eet er en het is niet de kat (anders was de bak leeg en uitgelikt).
Janine1990 schreef:Mijn rhodondendron is vet dood gegaan jongens... Dus ik ga 'm er uit halen...
Nu heb ik echter nog een gezonde rhodondendron, kan iemand mij vertellen of ik deze als potplant kan houden?
En heeft iemand suggesties ter vervanging van twee rhodondendrons in een perk met hortensias? Ik wilde de rhodondendrons vanwege het wintergroen, maar dat werkte dus niet...
Grond is zeer arm. Ik neig naar hortensias, lekker makkelijk, maar wellicht hebben jullie betere opties?
Janine1990 schreef:Mijn rhodondendron is vet dood gegaan jongens... Dus ik ga 'm er uit halen...
Nu heb ik echter nog een gezonde rhodondendron, kan iemand mij vertellen of ik deze als potplant kan houden?
En heeft iemand suggesties ter vervanging van twee rhodondendrons in een perk met hortensias? Ik wilde de rhodondendrons vanwege het wintergroen, maar dat werkte dus niet...
Grond is zeer arm. Ik neig naar hortensias, lekker makkelijk, maar wellicht hebben jullie betere opties?
Neonlight schreef:Dank je, wij genieten er ook enorm van. Vissen zijn tam, er zitten kikkers, padden en salamanders in, vogeltjes gebruiken hem, altijd wat te bekijken. Ligt ook pal aan het terras.
Wat betreft de kat, ik hoop dat 4 emmers water genoeg is.
Janine1990 schreef:Ik denk dat water over een kat gooien die al opgesloten zit niet heel erg werkt om de 'dit mag niet' link te leggen... Meer een soort van waterboarding voor katten ofzo![]()
Als je een kat weg wilt hebben, is het waarschijnlijk zinvoller om je te verdiepen in het doen van een kat, dan in de wilde weg met water te gaan gooien, zeker als het dier op dat moment niets verkeerd doet.