Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Liselot schreef:Gesprek 1 zit er op, hij heeft meteen een berekening gemaakt of het met mijn jaarsalaris mogelijk is om voldoende te krijgen om dit huis te kunnen kopen. Dat is het geval, ook de maandlasten zijn laag genoeg om lekker te kunnen leven.
Het enige punt wat hij aangaf wat lastiger gaat worden is dat je schijnbaar altijd iets eigen geld moet inbrengen. Bij een hypotheek met NHG is dit bedrag hoger dan bij een hypotheek zonder NHG.
Ik heb niet veel spaargeld en het spaargeld wat ik heb wilde ik eigenlijk gebruiken voor de verhuizing, er zullen toch wat nieuwe spullen moeten komen en schilderen moet natuurlijk ook.
Nu heb ik over dat eigen geld inbrengen niets gelezen op internet en kan er nu ik er beter naar zoek ook niet over vinden. Iemand hier die er meer van weet?
pmarena schreef:Er staan veel leuke huizen te koop, en ja we hebben er wel al een paar op het oog, maar... eerst moet ons huis verkocht worden! Vandaag is de fotograaf geweest, ons huis is in jaren niet zo netjes schoon en opgeruimd geweest hahaHa Dabo, ook op de huizenmarktHeb je al iets in Gelderland dan?
deviltjh schreef:Ik ben ook weer terug van het huizenbezoek
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=139&t=1683414&p=82788958#p82788958
het allerlaatste bericht,
is over wat ik vandaag gezien en meegemaakt heb..
de keus is moeilijk,
maar het is bijna zeker dat we de uitdaging gaan aannemen..