Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

omdat het echt stinkt (zoals zweetkledij bijvoorbeeld).
 omdat het echt stinkt (zoals zweetkledij bijvoorbeeld).                                                         

Ongeveer 13 jaar geleden gekocht voor €70, en ik vond die na de verhuis voor samenwonen niet meer terug. Dus ruim 10 jaar kwijt geweest. Ik heb bij die verhuis immens veel kledij weggegooid (vooral oude kledij van papa die overleden was en ook van mezelf, als nieuwe start). Dus ik ging er van uit dat die mantel per ongeluk mee was weggegaan.
 Ongeveer 13 jaar geleden gekocht voor €70, en ik vond die na de verhuis voor samenwonen niet meer terug. Dus ruim 10 jaar kwijt geweest. Ik heb bij die verhuis immens veel kledij weggegooid (vooral oude kledij van papa die overleden was en ook van mezelf, als nieuwe start). Dus ik ging er van uit dat die mantel per ongeluk mee was weggegaan. 
VanHuisUit schreef:Dat is nogal wat PSvanLot
Dat met azijn was doen doe ik ook af en toe met sportsokken & erg vieze zooiwerkt prima.
Ik heb zo'n waterontkalker. Echt zo fijn. Je badkamer / kranen etc blijven echt veel en veel schoner. Scheelt ook erg veel schoonmaken / schoonmaakmiddel.

Marjo schreef:Weet iemand nog een goede tip voor wasmiddel voor sportkleding? Ik gebruikte altijd Formil voor mijn werkkleding (uniform van de politie, dat stinkt heel snel), alleen die is bijna op en bij de Lidl in Leusden verkopen ze hem niet meer... De enige alternatieven die ik kan vinden zijn van Ariel en die zijn vrij prijzig...

PSvanLot schreef:VanHuisUit schreef:Dat is nogal wat PSvanLot
Dat met azijn was doen doe ik ook af en toe met sportsokken & erg vieze zooiwerkt prima.
Ik heb zo'n waterontkalker. Echt zo fijn. Je badkamer / kranen etc blijven echt veel en veel schoner. Scheelt ook erg veel schoonmaken / schoonmaakmiddel.
Laatste wat in dit huis moet gebeuren en dan is het helemaal gerenoveerd.
Ik wil ook nog een waterontkalker laten zetten, even voor sparen.
 en nu gaat ze puur uit principe als een havik alle verbruik monitoren met hun digitale meter. Kort gezegd: er gaan geen apparaat aan als een ander nog stroom verbruikt. Dus als de vaatwas draait geen wasmachine of frituurpan op en dat soort zaken.
 en nu gaat ze puur uit principe als een havik alle verbruik monitoren met hun digitale meter. Kort gezegd: er gaan geen apparaat aan als een ander nog stroom verbruikt. Dus als de vaatwas draait geen wasmachine of frituurpan op en dat soort zaken.                                                         
fokfanaat schreef:tegen verstopping kan je juist beter wel poeder gebruiken...
https://loodgietersede.nl/voorkom-verst ... -waspoeder

)
  )