Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xSwanHeart schreef:Klopt, taxatiewaarde is absoluut van belang. Maar die weet je in de regel pas als je al hebt aangekocht, dus om daar je bod op te baseren lijkt me een beetje lastig... Of je moet ieder huis laten taxeren, maar dat lijkt me een dure hobby.
Winged schreef:Voor mijn rijtjeswoning heb ik 42500 overboden. Scheelt wel dat ik dat bedrag zelf ook ruim in kon leggen. Dus de bank vond het helemaal prima. Ben wel verrast hoe snel het went om hier te wonen. Huisje in juli gekocht, begin oktober verhuisd. Nu dus een maandje verder en het voelt erg fijn
karuna schreef:https://www.ad.nl/wonen/investeerder-ve ... ~ae5e851e/
Investeerders zijn soms best wel erg fout bezig. Net doen alsof je een wanhopige starter bent
Winged schreef:horsii schreef:Huis waar we vorige week geweest zijn en zo mega veel kijkers waren is morgen gewoon weer een open kijkdag met tijdsvakken. Bizar..
Hoeveel kijkers en biedingen zullen daar in godsnaam uitkomen.
Waarom in hemelsnaam....Tot wanneer kon er geboden worden?
Urona447 schreef:Ja waarom niet ? Het is geen pakje boter wat je verkoopt, makelaars pakken al snel 1.5 procent van de verkoopwaarde en als je met die extra open dag er bijvoorbeeld 15000 extra uit kan slepen of betere verkoop voorwaarden krijgt zou ik het ook doen als het mijn huis was.
MarjanB schreef:Urona447 schreef:Ja waarom niet ? Het is geen pakje boter wat je verkoopt, makelaars pakken al snel 1.5 procent van de verkoopwaarde en als je met die extra open dag er bijvoorbeeld 15000 extra uit kan slepen of betere verkoop voorwaarden krijgt zou ik het ook doen als het mijn huis was.
1,5 procent is niet echt van deze tijd… wij hebben van 0,8 + overige kosten tot 1% incl alles als voorstel gehad. Ze verdienen het nu makkelijk zei ook onze makelaar.