11AFotograaf schreef:Yltje schreef:Hebben wij bizar snel een super leuk huis gevonden maandag en na woensdag ochtend te zijn wezen kijken is woensdag middag ons bod geaccepteerd!gister het voorlopig koopcontract binnen gekregen en ik ben voorlopig wel even bezig om me wijs te maken uit de taal en termen die gebruikt worden
Gefeliciteerd!! Wat tof dat het zo snel gegaan is.
En wat betreft die teksten: je koopcontract is nog niets. Wacht mag tot je de stukken van de notaris ontvangt. Daar snapte ik alleen de uitleg van.
Jaa ik ben nog steeds een beetje flabbergasted, we waren pas net erover uit dat we serieus wilde gaan kijken na het er vaker over te hebben gehad haha.
Gelukkig, heb het nu doorgelezen en niks vreemds onze ontbindende voorwaarden staan erin. Alleen de door ons gekozen notaris stond er niet in maar weet niet of dat voor nu uitmaakt.
Tiggs schreef:Als het goed is zit er een toelichting bij! Anders is die van de NVM contracten sowieso online te vinden.
Ik ga even op NVM kijken of ik iets heb gemist! Dank je wel!
Bij ons was het trouwens bieden vanaf dus hebben niet onder de prijs gezeten, er was een bod voor de vanaf prijs van iemand anders zonder de woning te hebben gezien en wij zijn daar welgeteld 500 boven gaan zitten