Wij zijn ook even wezen shoppen..

Ook de vloer voor boven gekocht, maar die hadden ze niet genoeg op voorraad dus word nog geleverd. Mijn vriend wou graag laminaat maar het is toch pvc geworden (ikke blij

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
linnie050 schreef:Wij hebben op een fb groep witte meubels gekocht.
We moeten ze alleen opnieuw schuren en weer wit maken.
Ik ben niet van het stylen enz dus we hadden al jaren alles hetzelfde en er was niks geen gezelligheid aan.
Hoop dat ik straks met spulletjes er toch wat moois en gezelligs van kan maken.
Als het klaar is zal ik foto's plaatsen misschien hebben jullie dan ook nog wel tips voor de inrichting verder.
Nieuwe vloer komt ook nog later.
Gisteren voor vinyl wezen kijken maar de ondervloer is duurder dan het vinyl zelf....
Laminaat geen optie met de kat.
Ze heeft er nu ook weleens op geplast en dan komt het omhoog.
mirim schreef:Met dieren vind ik, bij nader inzien, eigenlijk alleen steen of hout een optie.
Met enkel katten zal het niet zoveel uitmaken.
Maar met honden en dan zeker grote honden is de keus toch wel meer beperkt qua vloer.
BopjeBo schreef:Ik heb laatst plavuizen gezien met houtlook, leek net op echt houten planken, echt prachtig! Binnenkort gaan we de bijkeuken verbouwen, zeker weten dat er zo'n vloer komt. Lijkt me ideaal, de looks van hout met de voordelen van plavuizen. Was bij tegelhandel Groen en ze hadden een enorm groot assortiment, helemaal de trend op dit moment.