Houmous, brownies, tandpasta en sultana heb ik vanavond even snel kunnen scoren. Drop kon ik niet vinden.
lrm
Geplaatst: 08-03-16 09:15
Ik heb gister de tandpasta gehaald bij de jumbo (a 3.30) nu krijg ik 2.29 terug. Klopt dit of gaat er iets fout? (moet ik beter de kleine lettertjes lezen ?)
Dat is balen! die heb ik gister net gekocht. 1 stuk hing ook geen bordje bij trouwens :/ en niet goed opgelet.
Heb wel crystal clear gekocht 1+1 gratis en heb 79 cent teruggekregen dus 2 pakken crystal clear voor 50 cent
De baby hapjes heb ik niet kunnen vinden. Nou ben ik ook helemaal niet wegwijs in kinderspul dus misschien dat het wel heel ergens anders stond. Ga ik mijn lieve neefje blij mee maken
anneliesdj
Geplaatst: 08-03-16 15:41
Als je er één hebt gekocht terwijl er en aanbieding op meerdere stuks was kun je gewoon terug gaan met je bon, krijg je de aanbieding alsnog.
Laatst bijgewerkt door anneliesdj op 08-03-16 16:01, in het totaal 1 keer bewerkt
Ja die heb ik wel. Want daar hing een kaartje voor 1+1 bij. Bij de tandpasta niet. Anders had ik daar ook wel 2 van meegenomen. Jaar lang tandpasta haha
Heb gisteren de Brownies gekocht, wil ik hem vanmorgen invoeren.... Is de actie weg? Ligt dat aan mijn telefoon of is dit de nieuwe tactiek van Scoupy?
Wat jammer. Ik wilde de tompoucen hebben maar die was van de week op dus wilde later halen. Weten jullie trouwens waar die hoemoes ligt? Heb gekeken bij de AH maar kon hem niet vinden.
Inderdaad, ik kreeg van Scoupy ook al een berichtje terug dat ik hem nog wel kon indienen. Dat 'kopje' stond er vanmorgen om 7 uur nog niet tussen . Maar blij dat ik hem precies op tijd nog gekocht heb, hihi!
De crystal clear wordt hier al weken afgekeurd wegens niet alle informatie op de kassabon... Gewoon een kassabon van ah grrr en al 10 nieuwe foto's gemaakt die allemaal duidelijk zijn...
Alwiene
Geplaatst: 09-03-16 22:17
Let even op met de Houmous, volgens mij is die ook op inmiddels namelijk, dus zou jammer zijn als je die voor niks koopt.
Heb vanavond alle drie de baby dingen gehaald en ingediend, en kwam nog een kortingisleuk actie met Bambix tegen dus die ook gekocht en ingediend. Kan het meisje van vriendinnen mooi van eten over een paar maandjes.