Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Miriam91 schreef:Wat leuk die uilen!Wij hebben helaas onze steenuil per ongeluk weggejaagd. Gelukkig is de kerkuil er nog wel, nu hopen op jongen
LaPluche schreef:Ik wil gras zaaien, maar met de droogte van nu is dat geen optie.
Dus ik heb nu een zandbak die stuift als de pest...
Tegels moeten er ook nog verder in, maar de grond is hard en droog, dus dat werkt ook niet echt.
Gras is idd mooier dan tegels, mijn buurvrouw heeft de tuin laten doen, zwarte tegels en nepgras... Dat wordt een mooie hete bende in haar tuin van de zomer.
996981 schreef:Miriam91 schreef:Wat leuk die uilen!Wij hebben helaas onze steenuil per ongeluk weggejaagd. Gelukkig is de kerkuil er nog wel, nu hopen op jongen
Wat leuk! Weggejaagd? Hoe? Wij hebben ook een keer een kerkuil gespot op de beveiligingscamera. De uilenvereniging is nu in overleg of we daarvoor ook een kast kunnen krijgen
Vjestagirl schreef:https://www.intratuin.nl/catalogsearch/ ... ?q=Armeria
volgens mij wordt het tijd voor een tripje naar de intratuin
Neonlight schreef:Engels gras, leuk! Ik heb een paar jaar geleden een tray met Engels gras gekocht en in de vijverrand tussen de stenen geplant. Doet het heel goed en bloeit meerdere keren.
BeFunny, altijd leuk, appelboompjes. Wel flink snoeien in februari om ze laag te houden. Ben je niet bang dat de magnolia te groot wordt voor zo'n plekje? Magnolia die wij hebben is behoorlijk groot (3 meter hoog en 3 meter doorsnede) en die snoeien we ieder jaar flink om hem in de perken te houden. Zijn echt flinke bomen.
tita schreef:heerlijk foto's weer
dat uiltje heerlijk die blik
Jongens welke planten kunnen in de potten blijven groeien en bloeien
Ik koop elk jaar 2 dure potten van zelfde collectie maar als ik dan ook ieder jaar weer planten moet kopen is het duur
Mijn leeuwenbekjes zijn voor de helft mooi en andere helft niks meer alleen de hortensia's doen het elk jaar heel goed
Dus welke planten met bloemen kunnen jaren in de zelfde pot blijven?