Mijn nichtje heeft gisteravond nog hier op haar hotmail gekeken en even later (een uurtje later ofzo) wil ik gaan kijken, deed die het niet meer, iemand enig idee hoe dat kwam?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarloesRixt schreef:Ik heb even een vraag over hotmail. Hoe verander je de tijd? Mijn tijd staat 2 uren te laat, het is nu 13.14 dus als ik een mail ontvang nu zou er 11.14 staan, soms erg onhandig. Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt!
joanita schreef:ik heb het antwoord gevonden op verkeerde tijdsmelding hotmai":
bij je postvak in ga je naar rechtsboven naast het vraagteken, klik op 'opties', helemaal onderaan klik je op 'meer opties'.
dan kom je bij account beheren, hier klik je op 'persoonlijke gegevens bekijken en bewerken'.
dan klik je onder je geboortedatum op 'geregistreerde gegevens'
bij het gedeelte thuislocatie kun je je 'tijdzone' invullen..
nadat ik 'Amsterdam, Nederland cet' had gekozen en opgeslagen veranderde de tijd bij mijn postvak in naar de juiste tijd!
Chiqa schreef:DiegoWendy schreef:oh.. Handige tips over de outlook en hotmail intergratie...
Zit al weken te klooien
Gaat ff proberen met de tips uit dit topic.
Hebben jullie ook dat je geen meerdere foto's meer als bijlagen kan toevoegen?
Maar alleen als afstand één voor één?
Of ben ik weer de uitzondering daarin
Jij dus ook alIk heb het serieus opgegeven en heb windows live mail geinstalleerd,
ik kon de stappen op een gegeven moment blind uit mn hoofd en nóg foutmeldingen hoe gaat het nu bij jou?
Sunrise schreef:Ik heb een vraagje, ik heb al een hele tijd messenger 9.0 live maar sinds 3 dagen kan ik er niet meer op aanmelden?? dus ik wilde een oudere msn erop zetten maar lukte niet omdat ik iets niet verwijderd krijg als ik op :
start >> instellingen >> confirguratiescherm >> software klik en dan staat er in die lijst windows live essentials oid. maar dan klik ik op wijzigen/verwijderen en dan doet hij helemaal niksik krijg het er dus niet vanaf.
kan iemand mij helpen?
HorseyDude schreef:Als jullie nou eens die patches installeren en zien wat er dan gebeurt? (in mijn laatste post of http://www.neowin.net/news/main/09/08/1 ... s-released)
Als ik het goed had gelezen lossen die jullie problemen op! (in dit geval dus de Live messenger-patch installeren!) Eventjes een patch installeren, niet zo moeilijk toch?
Of zonder zoekwerk: KLIK OP MIJ!