Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mientjeuh schreef:Batterij plat?
Probeer eens te resetten (menuknop + middelste witte knop ingedrukt houden tot het Apple logo verschijnt).
Mandy92 schreef:Mientjeuh schreef:Batterij plat?
Probeer eens te resetten (menuknop + middelste witte knop ingedrukt houden tot het Apple logo verschijnt).
Batterij is vol, resetten al geprobeerd, maar hij blijft uitgaan en het Apple logo laten zien ..
Suus__ schreef:Ik heb nu al 3 jaar een Ipod Nano (oud ding) maar de accu hoort 24 uur mee te gaan en nu gaat hij nog niet eens een hele dag mee! Is de accu nu slechter geworden?
Ik luister bijna dagelijks naar me ipod dus hij is wel 3 jaar vollop in gebruik (en nu nog steeds).
Ik wil nu ook een nieuwe ipod en ik denk de ipod touch, hoe bevalt deze ipod?
Mientjeuh schreef:Suus__ schreef:Ik heb nu al 3 jaar een Ipod Nano (oud ding) maar de accu hoort 24 uur mee te gaan en nu gaat hij nog niet eens een hele dag mee! Is de accu nu slechter geworden?
Ik luister bijna dagelijks naar me ipod dus hij is wel 3 jaar vollop in gebruik (en nu nog steeds).
Ik wil nu ook een nieuwe ipod en ik denk de ipod touch, hoe bevalt deze ipod?
24 uur is de maximale tijd, dus als je hem gewoon laat afspelen en tussendoor niets anders doet zoals scrollen in je lijsten oid. Maar accu's worden helaas wel slechter met de tijd... Bv. doordat je ze vaak oplaadt als ze nog niet helemaal leeg zijn etc.
highwaykind schreef:Ik zou ook echt voor veel geheugen gaan ipv voor Touch...
8 GB lijkt veel met liedjes die gemiddeld zo'n 8-10 MB per stuk zijn bij normale bitrate, maar het is echt zo vol.
Teziej schreef:Jazeker.
Kan je via Itunes shop abboneren op gratis podcasts.