IMJ schreef:CairnTerrier schreef:Handdoeken worden juist zacht door de droger (die ik niet heb) . Alleen een wasmachine waar je extra wasverzachter in doet of azijn werkt ook niet om handdoeken zacht te maken. Door de warmte van de droger worden die vezels juist weer zacht ipv stug.
Wat betreft WC schoonmaken - ik doe het altijd met een sopje. Schoonmaken met van die natte wegwerpdoekjes vind ik geen poetsen en wordt het naar mijn idee niet schoon van. Altijd rijkelijk met chloor strooien en zelfs Antikal in de pot, zodat het de eventuele aanslag (hebben we niet, maar je weet het niet) ook gelijk wordt opgelost. Vloertje en de muurtjes mee soppen (eerst dat en dan de wc, uiteraard). Ik kan genieten van een heerlijkruikend wc'tje
Lakens strijken doe ik hier ook niet, maar verder wel altijd truitjes, tshirts en overhemden. Ik vind dat je het echt wel ziet of iemand zijn kleren strijkt of niet. Het is geen schande als je het niet doet, maar het staat wel netjes en verzorgd.
Ik hoop niet dat je een combi maakt van chloor en antikal.. dat is een giftige combi voor jezelf nl. Komen giftige dampen bij vrij
Klopt, dat samen gebruik ik ook niet. Schijt erg giftig te zijn inderdaad!