Luxorvalkje schreef:Ik ben ook gezwicht en heb het kasteel gekocht.
Wel mijn Weasley huis te koop gezet.
Welke kasteel heb je gekocht?
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
C_arola schreef:Luxorvalkje schreef:Ik ben ook gezwicht en heb het kasteel gekocht.
karuna schreef:De insecten zijn klaaren ik heb er een leuk idee voor. Ik heb een terrarium leeg staan. Ik wil daar de insecten samen met wat lego plantjes inzetten en een gevuld terrarium van maken maar dan zonder dat er eten of warmte nodig is. De vlinder wil ik het hoogste zetten, de bidsprinkhaan in het midden en deze enorme kever onderop.
Hij heeft wel schattige paddenstoeltjes erbij. Alleen blijft hij minder lekker zitten op zijn boomstam. Iets met aardig zwaar en maar 4 puntjes om vast te zitten
[ [url=m/LWKmoD.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/joUxD0.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/eslUS1.jpg]Afbeelding[/url] ]
En er wordt zo een kadootje afgeleverd, lego kerstkerstboom en kerstkrans. Die ga ik afbreken na kerstmis en weer in december opbouwen
Luxorvalkje schreef:C_arola schreef:Luxorvalkje schreef:Ik ben ook gezwicht en heb het kasteel gekocht.
Die nieuwe van Disney.
Nu hopen dat hij ook daadwerkelijk geleverd wordt.
In de bevestigingsmail staat levering 6 december.
Hij staat niet meer op shopdisney, dus hopen dat ze hem niet annuleren.
karuna schreef:De insecten zijn klaaren ik heb er een leuk idee voor. Ik heb een terrarium leeg staan. Ik wil daar de insecten samen met wat lego plantjes inzetten en een gevuld terrarium van maken maar dan zonder dat er eten of warmte nodig is. De vlinder wil ik het hoogste zetten, de bidsprinkhaan in het midden en deze enorme kever onderop.
Hij heeft wel schattige paddenstoeltjes erbij. Alleen blijft hij minder lekker zitten op zijn boomstam. Iets met aardig zwaar en maar 4 puntjes om vast te zitten
[ [url=m/LWKmoD.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/joUxD0.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/eslUS1.jpg]Afbeelding[/url] ]
En er wordt zo een kadootje afgeleverd, lego kerstkerstboom en kerstkrans. Die ga ik afbreken na kerstmis en weer in december opbouwen
moi22 schreef:Leuk!! Zowel de insecten als je kerst items. Ik heb inmiddels een paar kersthuisjes die ik nu ook weer aan het bouwen ben. T beginnen er alleen zoveel te worden dat ik begin te twijfelen of ik ze niet opgebouwd in een afgesloten kist om stof te voorkomen ga bewaren.
T jaarlijkse bouw feestje in tijd van Sinterklaas en verjaardag van onze dochter begint wat tijdrovend op een onhandig moment te worden![]()
L_iek schreef:Zebrastreep schreef:Er komen ook veel nieuwe sets aan volgend jaar , ik hoop maar dat mijn kraslot wat op gaat leveren
Waar kun je dat zien? Gewoon op de Lego site?